Gå til innhold

Tolke dette som selvmord?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Er det riktig og tolke dette som selvmord, hvis det ikke ligger noe kriminelt bak?

Føler at dette er litt over grensen for hva man kan diskutere men jeg slenger det opp wink.gif


Les saken her!

9610527[/snapback]



ordlyden i ingressen syns jeg hinter mot at vedkommede allerede Var død per da bilen ble tent på / begynnte å brenne.. jeg heller i alle fall ikke mot å tolke dette som selvmord - igjen; Kun basert på ordlyden og innholdet i den artikkelen
Lenke til kommentar

 

 

Det ble funnet et brannslukkingsapparat like i nærheten som var blitt brukt. Her er det noe mystisk på gang. Sikkert et drap

9613702[/snapback]


Etterforskningen går tregt, mange dager siden nå..
Mulig det er ett selvmord som er blitt skjermet for media av hensyn til familie og venner?

9636142[/snapback]


Jeg jobber i media. Og selvmord skriver man ikke om, med mindre de pårørende konsekvent vil ha det frem smile.gif
Lenke til kommentar

 

 

Det ble funnet et brannslukkingsapparat like i nærheten som var blitt brukt. Her er det noe mystisk på gang. Sikkert et drap

9613702[/snapback]


Etterforskningen går tregt, mange dager siden nå..
Mulig det er ett selvmord som er blitt skjermet for media av hensyn til familie og venner?

9636142[/snapback]


Jeg jobber i media. Og selvmord skriver man ikke om, med mindre de pårørende konsekvent vil ha det frem smile.gif

9636378[/snapback]



Jeg synes egentlig media nettopp burde skrive mer om selvmord. Selvmord er et stort problem i Norge som det ikke snakkes om. Det er på tide at media slutter med snille omskrivinger som personlig tragedie osv.
Lenke til kommentar
Det er dessverre slik at det å skrive om selvmord er smittsomt. Folks som går med selvmordstanker "smittes" av å lese om folk som har begått selvmord, og dermed tar skrittet ut.

Så det å skrive mer om det, fører til flere selvmord.

9637173[/snapback]

Har det vært gjort noen studier på dette, eller er dette bare noe du tror/har hørt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...