Irrelevant Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Det er et insekt i Sony SDM-S205F-skjermen min Den vandrer over skjermbildet.
PootieTang Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=803289&hl=
InsertNumLock Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Vent til den dør. Steng alle lufttilførsler..
Irrelevant Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Skrevet 1. oktober 2007 Screenshot funka visst ikke. Håper ikke det kommer flere, og at den driter. Den beveger seg hele tiden langs kanten, prøver tydeligvis å finne en vei ut.
ronndi Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 (endret) sikkert en bug (old) Sett in en predator ,type spider, til å løse problemet. Endret 1. oktober 2007 av ronndi
radivx Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Selvfølgelig virker ikke screenshots... Man kan jo ikke akkurat forvente at maskinen skal oppfatte alt støvet på skjermen heller. Om den dør der inni og er plagsom kan du jo prøve deg på en garantiretur. Det er jo helt klart en deffekt at insekter kommer inn, men ikke ut
PerB Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Om den dør der inni og er plagsom kan du jo prøve deg på en garantiretur. Det er jo helt klart en deffekt at insekter kommer inn, men ikke ut 9610768[/snapback] Denne type BUG er ikke dekket av garanti eller reklamasjon.
Irrelevant Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Skrevet 2. oktober 2007 Omtrent klokka to i går slutten den å bevege seg, og var tydeligvis død. Når jeg stod opp i dag tidlig, var den helt borte, og bra er det.
kindings Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Omtrent klokka to i går slutten den å bevege seg, og var tydeligvis død. Når jeg stod opp i dag tidlig, var den helt borte, og bra er det. 9620792[/snapback] til neste sommer... da alle barna kryper frem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå