Gå til innhold

Fått meg XBOX! Hvilke spill bør jeg kjøpe?


TheHead

Anbefalte innlegg

Du kan også skaffe deg Project Gotham 4 som kommer i oktober, det har fått flotte kritikker :)

Men utenom ville jeg anbefalt deg dem 4 store spillene

 

Halo 3: Flotte omgivelser, konge gameplay, alltid dritbra historie, konge multiplayerdel som setter ut andre multiplayerspill ut av spinn

 

Gears of War: Beste grafikk til xbox 360, med masse rå action med blodsprut og og oppdelte biter av dem du dreper :cool:

 

Bioshock: Tidenes beste skytespill må jeg kalle dette, bare å gå rundt der nede så får jeg gåsehud :)

 

The Elder Scrolls IV Oblivion: Tidenes beste rollespill, med heftig grafikk, store her lige områder, og for å si det sånn så føler du att du er virkelig i den andre verden når du spiller Oblivion :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan også skaffe deg Project Gotham 4 som kommer i oktober, det har fått flotte kritikker :)

Men utenom ville jeg anbefalt deg dem 4 store spillene

 

Halo 3: Flotte omgivelser, konge gameplay, alltid dritbra historie, konge multiplayerdel som setter ut andre multiplayerspill ut av spinn

 

Gears of War: Beste grafikk til xbox 360, med masse rå action med blodsprut og og oppdelte biter av dem du dreper :cool:

 

Bioshock: Tidenes beste skytespill må jeg kalle dette, bare å gå rundt der nede så får jeg gåsehud  :)

 

The Elder Scrolls IV Oblivion: Tidenes beste rollespill, med heftig grafikk, store her lige områder, og for å si det sånn så føler du att du er virkelig i den andre verden når du spiller Oblivion :love:

9612344[/snapback]

Enig her ja, disse spillene bør du sjekke! (Og Forza Motorsport 2 da :D )
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...