Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har du patchet spillet? Var en bug jeg også plagdes med før den ble fikset..

Ja, har lastet ned patch 8.0.1 . Den har rettet opp i mye for min del, men ikke det jeg nevte tidligere.

• 2 uker senere...
Skrevet
Nå har den nye patchen kommet, gå innpå denne linken, så står det som første nyhet: http://www.fmnorge.no/ Legger med et bilde fra editoren der Zidane kun har en person han misliker :p

har ikke Zidane lagt opp på 08 ?

Jo, men han er blitt ungdomstrener på patchen, skulle egentlig finne Enzo Zidane, men han var ikke der

Skrevet

Flere som har lagt merke til hvor sykt mange mål som kommer hver kamp på den nye patchen ?

Spiller med FC Midtjylland og det blir minst 5 mål hver kamp, samme hvilket lag som spiller. Minste jeg har opplevd er 2-0 seier over Brøndby. har blant annet tatpt 4-5 mot Nordsjællan (!) og 5-0 mot FCK

Skrevet
Flere som har lagt merke til hvor sykt mange mål som kommer hver kamp på den nye patchen ?

Spiller med FC Midtjylland og det blir minst 5 mål hver kamp, samme hvilket lag som spiller. Minste jeg har opplevd er 2-0 seier over Brøndby. har blant annet tatpt 4-5 mot Nordsjællan (!) og 5-0 mot FCK

Ja, har lagt merke til at tabbene er mer enn før ja, men håper seff at jeg ikke slipper inn så mye i fremtida

Skrevet
Nå har jeg skiftet taktikk 2 ganger, fortsatt en good del mere mål enn før patchen, men mindre.

Da funker det noenlunde i alle fall :) Jeg scorer veldig mye, så jeg skal ikke si noe. Pluss at det er en tendens med at laget scorer kun i 2.omgang og da snakker vi om 2-5 mål... Merkelig...

Skrevet (endret)

Jeg trener West Ham, fjerdeplass første sesongen.. De ni første kampene i andre sesongen har jeg tapt, er det realistisk ? :p Spiller 4-4-2 :

--------Bellamy--Ashton

Farfan-Modric-Parker-Ljungberg

Mccartey(?)-Ferdinand-Samba-Neil

-------------Green-------------

Wright

Breno

Faubert

Noble

Cabanas

Noen som har forslag til taktikk ? :)

Endret av nikkoboss
Skrevet

Ok, kræsjkurs her. Jeg er Man.Utd, men vinner ikke en dritt. Har ikke forandret noe med trening, kjøpt inn en ny reservespiss og spiller 4-4-2 attacking. Hvorfor taper jeg alt?

Skrevet
Ok, kræsjkurs her. Jeg er Man.Utd, men vinner ikke en dritt. Har ikke forandret noe med trening, kjøpt inn en ny reservespiss og spiller 4-4-2 attacking. Hvorfor taper jeg alt?

Sett opp nytt trenings opplegg( keeper2,forsvar,def.midt,off.midt,spiss)

Kjør en vanlig 4-4-2 formasjon, men med Høyre midt (C.Ronaldo) litt lenger opp på banen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...