Viftestyreren Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Heisann. jeg får stadig problemer med wow innlogging, holdt på siden Onsdag. Første gangen pga windows shit, så har nå instalert xp på nytt samt WOW. Men etter jeg valgte serveren "Skullcrusher" så får jeg denne beskjeden hver gang jeg logger inn: Snille dere, vær så snill og hjelp meg.
Dev- Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 har du installert TBC da? HVis ikke kan du laste ned denne fra Account Management.
Viftestyreren Skrevet 29. september 2007 Forfatter Skrevet 29. september 2007 Det har jeg dessverre ikke , lastet ned fra nettet og da kom dette:
Dev- Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Søk på wow forumet eller goggle etter den feilmeldingen du får der. Sikkert noen løsninger der ute
Viftestyreren Skrevet 29. september 2007 Forfatter Skrevet 29. september 2007 Nå tok jeg Blizzard Repair. så da kom jeg inn igjen, men når jeg går på Skullcrusher serveren så kommer jeg ikke lengere, da klikker den før den kommer inn og er tilbake på bildet nr 1.
Lycantrophe Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Har du oppgradert kontoen din til Burning Crusade?
Kaffeleif Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Du må innstalere Burning Crusade på PC-en som du spiller på
Viftestyreren Skrevet 29. september 2007 Forfatter Skrevet 29. september 2007 Har ikke fått kjøpt den. og nå må jeg laste ned en patch på over 3gb, hvor mange gb tar dette spillet tilsammen egentlig ?
DeadbeaT Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 min mappe er på 9gig atm, men det er med endel unødvendig stash. wow+tbc ca lik 6-7gig
Viftestyreren Skrevet 29. september 2007 Forfatter Skrevet 29. september 2007 (endret) Min er på 6795,00mb nå.. og det er en 3,16gb patch som er på vei og bli lastet ned, og jeg har ikke Burning Crusade.. Må jeg virkelig ha BC for og spille wow? Kunne noen sette opp åssen Patches jeg må ha etter jeg har instalert wow med 5cder? Endret 29. september 2007 av Viftestyreren
Viftestyreren Skrevet 29. september 2007 Forfatter Skrevet 29. september 2007 (endret) En kompis av meg sendte WOW mappen sin til meg: WOW Mappen til en kompis. Det er selvfølgelig med alle Patches + Burning Crusade. Men åssen blir Mappen uten Burning C? Mappen på startlinjen min er sånn: Startlinjen Det er uten patches og BC, kun 5 CD-er, er det normalt? Nå kom jeg inn og fikk beskjed om at oppdateringen lykkes. trykk restart for og restarte wow, da kom denne opp: Patch Nr1. Endret 29. september 2007 av Viftestyreren
Flacid Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 må installere TBC som de andre sier. min wow mappe er på 9 gig, men har en god del addons da
Viftestyreren Skrevet 29. september 2007 Forfatter Skrevet 29. september 2007 Så da må jeg altså på elkjøp og kjøpe BC til 269kr for å få spilt ? det er teit.
Awsm Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 (endret) Nei. Du må installere BC. Ikke oppgradere den ordinære kontoen. Endret 29. september 2007 av Bzerkr
Viftestyreren Skrevet 29. september 2007 Forfatter Skrevet 29. september 2007 Ja rektig, hehe og den kan jeg hente på wow-europe.com? prøvde det men da fikk jeg beskjed om att jeg måtte skrive inn aktiveringsnøkkel.
Awsm Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 www.wow-europe.com/en/burningcrusade/download
Viftestyreren Skrevet 29. september 2007 Forfatter Skrevet 29. september 2007 (endret) Takk, skal se hva jeg får til, Patch nr 1 er nå ferdig. Tenk dette, kjøpte wow på Onsdag, og har klart og spille 1 gang, kom til lvl 5, når jeg skulle logge inn på nytt kom alt bullshitet, så har tuklet lenge med dette her Den linken har jeg prøvd, og har også da fått feilmeldinger og shit. Click on the version you wish to install below (language and operating system).This will install The Burning Crusade into your existing World of Warcraft folder. The language must be the same as your original World of Warcraft installation . Endret 29. september 2007 av Viftestyreren
Viftestyreren Skrevet 29. september 2007 Forfatter Skrevet 29. september 2007 (endret) Da er Patch NR 1 Ferdig, under ser du Patch nr 2. Patch Nr2. Må forsikre meg om att jeg er på rett spor nå. Bzerkr Postet i dag, 19:01www.wow-europe.com/en/burningcrusade/download Prøvde den nå, men filen er kun en ukjent fil, se bildet under: Trykk Her Hva er feilen nå? Endret 29. september 2007 av Viftestyreren
Raoul Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 Hvis du bare kjøpte vanlig WoW på onsdag, er det nå veldig rart at den sier du må ha BC installert. Man får vel ikke oppgradert kontoen til BC, uten aktiveringsnøkkel. Kanskje med en slags trial. Men angående den siste filen der, kan du gå på Tools -> Folder Options og unchecke Hide Extensions for known filetypes eller noe sånt (Husker ikke akkurat hvordan man gjør det). Så vi får se fil endelsen på den WoW-BurningCrusade-enBG-installer filen.
Viftestyreren Skrevet 29. september 2007 Forfatter Skrevet 29. september 2007 Hvis du bare kjøpte vanlig WoW på onsdag, er det nå veldig rart at den sier du må ha BC installert.Man får vel ikke oppgradert kontoen til BC, uten aktiveringsnøkkel. Kanskje med en slags trial. Men angående den siste filen der, kan du gå på Tools -> Folder Options og unchecke Hide Extensions for known filetypes eller noe sånt (Husker ikke akkurat hvordan man gjør det). Så vi får se fil endelsen på den WoW-BurningCrusade-enBG-installer filen. 9601461[/snapback] Skjedde ikke noe anderledes når jeg utførte det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå