Grabb1 Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Noen tips her eller... 20 poeng på en runde er litt vel mye. Var oppe i 12 når jeg fikk den som Veteran. Selv har jeg hatt på følelsen av at det er enklest å få det på brett hvor spec ops til stadighet tar Pølseboden, UAV og arty.... Fikk den på Warlord for der er det en del som sprenger Commander toys.... Andre baner? Annen taktikk?
Fiskeoppdretter Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Det er lurt å sammarbeide. Spill i lag med en kompis. Begge to som engineer. Og så bruker dere en tank eller en apc hver. Hold sammen - da reparerer dere hverandre hele tiden om dere blir skadet - samt repair points
The Ghost Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 det blir vel special driver points eller special ability points ?
Fiskeoppdretter Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 det blir vel special driver points eller special ability points ? 9596072[/snapback] er 99.2441% sikker på at man får repair points Er vel bare en måte å finne ut på...
Rayline TWB Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Korrekt som Craigmick sier - det blir repairpoints når 2 engineerer bruker hvert sitt kjøretøy som står nært nok hverandre.
hightow Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 apc og heli på iron gator har en tendens til å gå amok på essex'en ...
Dernel Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Wake Island med lite folk. Har ikke tatt Expert der, men tok veteran fryktelig enkelt
Grabb1 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Skrevet 1. oktober 2007 Takk for mange fine tips.... Skal forsøke alle disse.... så kan jeg rapportere tilbake hvilken løsning jeg brukte....
Dunno1987 Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Leste et sted om en person som fikk den veldig enkelt... Han/hun lå bak en sånn anti air sak som er på hangarskipene og reparterte de hele tida. Må jo være på en server som tillater base raping da. Tv2 wake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå