Gå til innhold

NEEEEEI, ring of death ved halo release


veluci

Anbefalte innlegg

da eg skulle hente halo i posten så gledet eg meg jo sykt mye til og komme hjem å prøve det.. siden xboxen har stådd i ro en periode, så skulle det bli godt og spille igjenn..

men neida.. det første som skjer når eg slår på xboxen, er att de såkalte "ring of death" kommer..

herregud så surt... er så forbanna akkurat no :(

eg som hadde gledet meg sååå lenge :ermm::(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
TVen min døde sent i går. Bare en måned gammel.

 

Jeg hadde satt av hele helgen til å spille gjennom Halo 3 coop.

 

Typiskt.

9592575[/snapback]

Pffft! Stikk til Elkjøp, kjøp en pen TV for en grei sum og ta å returner den innen 30 dager og få pengene igjen. Da får du spilt Halo 3 i co-op i helgen, også tar du turen til butikken du kjøpte TV-en hos og forlanger ny TV på mandag.
Lenke til kommentar
TVen min døde sent i går. Bare en måned gammel.

 

Jeg hadde satt av hele helgen til å spille gjennom Halo 3 coop.

 

Typiskt.

9592575[/snapback]

Pffft! Stikk til Elkjøp, kjøp en pen TV for en grei sum og ta å returner den innen 30 dager og få pengene igjen. Da får du spilt Halo 3 i co-op i helgen, også tar du turen til butikken du kjøpte TV-en hos og forlanger ny TV på mandag.

9592671[/snapback]

 

Ellers kan du jo prøve håndkle trikset med den også :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

>:---( Skrev et langt innlegg, men kom borti tilbake-knappen...

 

Men det er mange som fraråder å bruke håndkler til å overopphete den, for det er bare en midlertidig løsning og mange xbox-er dør helt etter det.

F.eks bytte av x-clamps tror jeg er bedre.

Lenke til kommentar
vet ikke om eg har kviteringen på den lenger:S:S men hvor lenge må eg vente før eg får den igjenn om eg leverer den inn?? mulighet for og få ny??

9604709[/snapback]

 

Er det feil på boksen din tar du den enten med til forhandler, eller ringer MS som kommer å henter den. Når jeg sendte min Premium avgårde tok det ca. 1,5 mnd før jeg fikk den tilbake. Kunne selvfølgelig ikke vente så lenge så det endte med at jeg kjøpte en Core i mellomtiden. Nå som Elite har kommet er det intet mindre enn tre 360'er i heimen.

 

Du velger selv, men det må vel være litt kjipt å ha boxen i et håndkle for evig tid?

 

Edit: Fikk tilbake samme boksen som jeg sendte avgårde.

Endret av Sabbath
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...