Gå til innhold

Hvor legger keyloggers seg?


Anbefalte innlegg

Tittelen sier vel det meste, hvor legger keyloggers seg. Jeg tror jeg nemelig fikk en keylogger på dataen, og er litt bekymra for å miste acoounten min.

Etter jeg fikk den har jeg ikke logga på noe spill/internettside (mista faktisk internett :hmm: ).

 

Grunner til jeg lurer på hvor det legger seg er at hardisken er delt i to. En for spill/musikk o.l. (C:) og en for windows, oppstartprogrammer og sånt (D:).

 

Nå, hvis keyloggeren legger seg i D: burde det ikke være noe problem, men hvis den er i C:, burde jeg kanskje vente med å logge på. Så, er det noen som vet om det er trygt eller ikke??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ved å være dum og trøtt. Klikke på link på wow forum er no-no. Og ikke klag på at jeg fortjener det, veit jeg er det når jeg gjør sånne dumme ting.

Om det er din skyld eller ikke, har ingenting å si. Og jeg tviler på at det er noen på forumet her som gidder å henge seg opp i det :).

 

Uansett, kan du fortelle oss hvorfor du tror at noen logger tastetrykkene. Tror ærlig talt ikke det ...

Lenke til kommentar
Ved å være dum og trøtt. Klikke på link på wow forum er no-no. Og ikke klag på at jeg fortjener det, veit jeg er det når jeg gjør sånne dumme ting.

Om det er din skyld eller ikke, har ingenting å si. Og jeg tviler på at det er noen på forumet her som gidder å henge seg opp i det :).

 

Uansett, kan du fortelle oss hvorfor du tror at noen logger tastetrykkene. Tror ærlig talt ikke det ...

9589473[/snapback]

 

Har sett at folk begynner å klage i andre poster, men nok om det.

Vel det starta på at jeg gikk innpå en tråd og trykka på første og beste/verste link. Skjønte lite av de 5 sek. jeg var innpå sia og lukka den. Deretter leste jeg på svar til tråeden hvor det sto at det var keylogger og sånn, så ble litt nærvøs. (Bruker Opera foresten hvis det har noe å si.)

Lenke til kommentar
Spiser hatten min hvis systemet ditt ble kompromitert av JPEG. Det er i teorien mulig, men ekstremt usannsynlig. Du kan ta det med ro :).

9589769[/snapback]

 

 

Vell da håper jeg det :D Spybot er også ferdig og fant bare ett problem som den fiksa greit. Får vel prøve å logge på og sjekke om noe skjer :p

 

*krysser fingrer og tær*

Endret av Audleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...