Gå til innhold

Den sjette sans på kanalen FEM


Anbefalte innlegg

(Sixth Sense) Britisk underholdningsserie. I et av de mest fascinerende showene som noen sinne er vist på TV, setter mediumet Colin Fry seg i forbindelse med publikum i salen - og gir dem en unik mulighet til å kommunisere med sine avdøde nære og kjære. Med sine helt spesielle evner åpner han dørene inn i den mystiske, paranormale verden. I studio - og på direkten!

 

Mitt første møte med kanalen FEM gjorde mildt sagt sterke og forstyrrende inntrykk. Hva skal man si om at slike program har livets rett og at det i hele tatt sendes på en norsk tv-kanal?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Ikke se på den kanalen er du snill.

 

2. Kommer vel ikke som en bombe at det er på nettopp den kanalen denne typen programmer kommer.

 

Så over til spørsmålet.

Jeg er helt enig med deg at det er urovekkende at mennesker i norge er intressert i denne typen program.

Selv har jeg vanskeligheter med å se på denne troen som noe annet enn en sindslidelse. Derfor er det viktig at man beskytter disse individene mot denne typen programmer. Dette er naturlig nok svært vanskelig ettersom den sindslidene ikke vet at hun (han) er sprøyte gal.

Den enkleste løsningen vil nok være at familiemedlemmer tra seg av vedkommende til lidelsen forsvinner. Skulle dette ikke løse problemet vil trolig en kraftig lobotomering være eneste løsning.

Lenke til kommentar

Dette er grunnen til at jeg hatet TV-Norge og avvente kona fra å se på det..!

 

Kona: "Han gutten har levd før som bestefaren sin!"

ADW: "Nei det har han ikke -- foreldrene har bare fyrt oppunder troen til barnet og gitt ungen alt for mye informasjon og dullet og dvelet alt for mye rundt tanken -- og jeg kan garantere at de aldri forsøker å lure ungen -- de kommer til å gå rett til steder og ting og spørre om han kan huske dem."

 

TV-Norge-- "Kjenner du igjen dette huset her?"

Tv-Norge-- "Det var her jeg bodde..."

 

ADW: "Hvorfor pokker viste de ikke ham et lignende hus før de tok ham til den ekte varen?!"

 

Tv-Norge-- "Kjenner du igjen dette rommet her?" *er inne på et soverom*

Tv-Norge-- "Dette er soverommet mitt!"

 

ADW: "AAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaargh -- skift kanal, vær så snill!"

Lenke til kommentar
En ting kan vel de fleste være enig i... Det finnes noe rart rundt oss... Men kommunikasjon med noen andre kan vel omdiskuteres... Selvfølgelig det er nok mulig... Men da hadde det ikke blitt offentligjort, for da ville det oppstått forstyrrelser mellom forskjellige bånd...

9624133[/snapback]

 

 

Noe av det siste jeg ville gjort var å plage en peson som ikke vil det....

Så lenge han ikke fortjener det da..... :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...