Gå til innhold

Vedrørende reklamasjonsfrist på PSU


raathass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen.

 

Vil bare legge til at Microplex har opptrådt svært profesjonelt etter at de ble enige med seg selv om hvordan det lå an.

  • 11 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mist500w ga seg nå etter 1.9år.

Microplex/netshop har nå visstnok en rutine på disse problemene... Det virker som problemet er temmelig vanlig...

 

Snakket altså med en på microplex, som mente at jeg kom til å få 4 alternativer:

1) Ny LC-power 550w PSU (bråkete, lite effektiv? (under 75%))

2) Ny mist 650w modulær, med 5år garanti. Må betale tillegg på 350kr

3) Ny mist 1000w. Samme som over, større tillegg selvsagt.

4) Reparasjon, kom til å ta _lang_ tid.

 

Hmm... Jeg har da bare bruk for en vanlig ~500w psu, som yter noe i nærheten av 500w og er stille i bruk...

Skrevet (endret)

Har to stk. Mist kjøpt gjennom NetShop mener jeg å huske. Greit å vite dersom noe skulle skje med dem..

 

4) Reparasjon, kom til å ta _lang_ tid.

Hvilket betyr at du får et nytt valg nr. 5, nemlig å heve kjøpet. Det opplyste de deg ikke om. Selv ville jeg kanskje kjøpt meg opp til en modulær 650 W. Det er nok verdt 350 kr.

Endret av Jarmo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...