Gå til innhold

The Cure til Norge i Februar


Eplefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dritbra!! :D

 

Synd at jeg hadde halsbetennelse og var sliten før konserten begynte! Men what the hell!

Men prøvde å ta av der fremme!!

 

Og til jenta med bananafishbone tattooen, den var nice! ;D

 

 

Synes btw at lyden i spektrum er skuffende, veldig mye groms, hørte ikke basstromma

Endret av x700
Lenke til kommentar

Jeg var syk, men MÅTTE få med meg konserten... noe jeg nesten angra på mot slutten. Den siste timen var en pine, jeg var sliten som en hund, og lydnivået var helt sinnssvakt... men det var vel verdt det, selv om det ærlig talt hadde holdt med 10 sanger færre.

 

Tror nesten jeg må investere i ørepropper, jeg var omtrent døv helt til i dag tidlig.

Lenke til kommentar

Jeg har litt mer sensitiv hørsel enn gjennomsnittet, og når konserten var slutt hadde jeg faktisk problemer med å høre hva noen som stod rett ved siden av meg sa. Faktisk hadde jeg sensasjon av å ha gjort en "nødlanding" i fly. Lydnivået må vel ha vært på nippet til å være ulovlig høyt?

 

Uansett... neste konsert jeg drar på tar jeg med meg øreplugger. Man vet aldri hva roadies og spektrumteknikere finner på...

 

Forøvrig satt jeg også, langt bak. Kan bare syndes synd på de som stod først.

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar
Jeg har litt mer sensitiv hørsel enn gjennomsnittet, og når konserten var slutt hadde jeg faktisk problemer med å høre hva noen som stod rett ved siden av meg sa. Faktisk hadde jeg sensasjon av å ha gjort en "nødlanding" i fly. Lydnivået må vel ha vært på nippet til å være ulovlig høyt?

 

Uansett... neste konsert jeg drar på tar jeg med meg øreplugger. Man vet aldri hva roadies og spektrumteknikere finner på...

 

Forøvrig satt jeg også, langt bak. Kan bare syndes synd på de som stod først.

 

De delte vel ut ørepropper ved inngangene?

 

Og hvis man har sensitiv hørsel bør man virkelig ta på seg det/ta det med seg!! ihvertfall ikke klage etterpå ;P

Samme gjelder journalisten i dagbladet som hadde overskriften "ingen cure mot øresus" hvor hele artikkelen gikk med på å klage over volumet, ehhh.... bestemor duck!!

 

Robert Smith klagde på grumsete lyd, og jeg tror Simon var pissed, noe som kom frem i slutten av A forest hvor han prøvde sprenge resten av høyttalerne i spektrum :D Bassen var jo en grøt sammen med basstrommen.

 

Og hva er det er med folk som absolutt skal stå fremst, spesielt folk over 185 cm, som bare står der og ser jævlig kjedelig ut. Jeg er ganske høy selv, men faen altså man kan jo se bak seg og slippe folk til siden e.l., var ei stakkars jente på 150cm som ble presset bak en gjøk på 190cm, ikke faen om han flyttet seg. Patetisk!

Lenke til kommentar

De delte vel ut ørepropper ved inngangene?

 

Ikke som jeg så. Og jeg har vært på noen konserter og blir vant til volumet etter noen minutter, men ingen så høylydt som denne, at jeg faktisk hadde dotter i øra når jeg gikk ut. Det må ha vært ulovlig høyt, tror jeg.

 

Og hvis man har sensitiv hørsel bør man virkelig ta på seg det/ta det med seg!! ihvertfall ikke klage etterpå ;P

 

Igrunn sant, men dersom volumet har oversteget grensene for hva som er lov, så synes jeg ballen spretter tilbake på dem.

 

Samme gjelder journalisten i dagbladet som hadde overskriften "ingen cure mot øresus" hvor hele artikkelen gikk med på å klage over volumet, ehhh.... bestemor duck!!

 

Vel, han ga vel konserten en sterk 4 alikevel.

 

Konserter er det eneste stedet hvor "den sterkestes rett" enda er rådende, og ganske akseptert.

 

På forrige konsert jeg var, så var det en gjeng ifra Øst-Europa eller Balkan, som var drita fulle og forsøkte å dytte seg foran oss og helt frem til scenen, rett før konserten begynte. De gikk ganske brutalt til verks, og jeg var virkelig på nippet til å klinke til han ene. Jeg synes det er rart at det ikke er vakter blandt publikum som står foran scenen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...