Gå til innhold

The Cure til Norge i Februar


Eplefe

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Jeg er dessverre nødt til å selge mine førsteklasses ståplassbilletter til The Cure, da økonomien ikke strekker til :cry:

 

Så om du er intressert i 2 stk billetter så send en PM !

Markedsprisen er forresten på ca 1100 kr pr billett.. og det er på kjipe sitteplasser. Men siden jeg er så generøs så er jeg åpen for bud :)

 

EDIT: Kort stund etter at billettene ble lagt ut på finn ble de revet bort for 1000 kr stk =)

Endret av sjeefen
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Kanskje best å komme tidlig, de må vel starte i god tid om de skal rekke gjennom et sånt mammutsett? O_o

 

Hvis jeg ikke tar helt feil, så varer vel konsertene på denne turneen rundt 3 timer. Så Fat Bob & co. gir definitivt valuta for pengene, ja. Hadde jeg hatt mer cash hadde jeg dratt nedover, spesielt siden de dro fram en av mine favoritter,

Fire in Cairo

(skjult for å ikke avsløre for mye), på den ene konserten jeg lasta ned en bootleg fra.

 

EDIT: Jeg vet ikke helt hvilket syn diskusjon.no har på linking til bootleg-opptak, så om noen er interessert i linker til bootleg'ene jeg nevnte, eventuelt til en liveversjon av Please Project (en av de nye sangene TC spilte live i fjor), så send en PM.

Endret av Eldritch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...