Gå til innhold

Den STORE Halo 3 bilder og film tråden


Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan laster du opp bilder og vidoer til bungie? sjer det automatisk eller må eg senda dei sjøl?

 

tar det lang tid?

Du kan ikke laste opp videoer til Bungie pga. at filmene ikke lagres i et film format, men som en spillfil, som er mye mindre. Bilder laster du opp ved å se på filmer i Theater. Hvis man trykker X så får man opp en meny hvor man kan ta, og sende screenshots til Bungie.

 

 

Kom til Master Chief og få en klem!

post-39126-1193481115_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hver gang jeg går til theater kommer det en melding og gamertaget mitt blinker "one in your party is not a...ett eller annet..."

 

Samme skjer når jeg prøver å spille Instant Death.

 

Hva skjer?

Hadde vært greit å vite feilmeldingen da? Men det er enten at noen har bedre linje, eller at noen har controlleren disconnecta, tipper jeg.

Lenke til kommentar

spilte litt snowbound. og ende me at eg blei omringa av to stykk (bakfra og forfra), men vis dåkke ser godt på bildet vil dåkke se at han eine har ein plasma granat på seg (se på ARen til han forfra) og ein annen bakk han bakfra.

så eg fekk hevna meg fra the grave så det hette.

:!:

post-130937-1193572994_thumb.jpg

Endret av kinG_brutale
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Når du er inne på oversikten over bildene dine trykker du på et, så blir det litt større og du trykker en gang til. Da får du spørsmål om å laste det ned, lagrer det på pc-en din og laster det opp hit :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...