Gå til innhold

Den STORE Halo 3 bilder og film tråden


Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Disse to karene bør virkelig se seg for før de går over veien.. Jeg så dem ikke før det var for sent.. for dem i alle fall:P

For meg ble det bare "Double Kill!" XD

Er det det man kaller "eid"? ^__^

 

Ja, jeg satt og hoppa i sofaen etter den uheldige "ulykken", de fløy 5 meter forover og kræsja i noen trær :D mmm ragdoll effecten yummy :p

Lenke til kommentar
Det får du ved 1000 gamerscore i halo 3;D

Det er så lett så ;)

 

Edit: Wiiii, 1000 poster! Måtte jo seff handle om Halo :love: jubileums posten.. :p

 

Vell overkill og trippelkill med sverd var vanskelig vis ikke du juksa da.. selv har jeg klart overkill 3 ganger på lonewolf ærlig.. men jeg fikk det ganske tidelig faktisk flaksen var jeg ..

 

Håper vis/NÅR det kommer nye achievement at di blir veldig vanskelige som eks drepe 20.000 eller noe siden det er ganske lett å drepe folk .. eller eks 500 headshot eller noe ligende

Lenke til kommentar
Vell overkill og trippelkill med sverd var vanskelig vis ikke du juksa da.. selv har jeg klart overkill 3 ganger på lonewolf ærlig.. men jeg fikk det ganske tidelig faktisk flaksen var jeg ..

Håper vis/NÅR det kommer nye achievement at di blir veldig vanskelige som eks drepe 20.000 eller noe siden det er ganske lett å drepe folk .. eller eks 500 headshot eller noe ligende

Jeg tror noen har byttet om knappene på tastaturet ditt, Calo. :o

Lenke til kommentar
Hehe...selv har jeg ikke 1000G i Halo, ettersom jeg bare rakk å spille det noen dager før xbox tok kvelden...

Men gir meg ikke før jeg har fått full pott :p

 

trist.. fått vite når du får den?

Ja, er på tur hjem fra tyskland nå, eller den er ihvertfall ferdig på rep... :)

Har vært uten box i over en måned nå, er hardt å ikke spille :p

Lenke til kommentar
Vell overkill og trippelkill med sverd var vanskelig vis ikke du juksa da.. selv har jeg klart overkill 3 ganger på lonewolf ærlig.. men jeg fikk det ganske tidelig faktisk flaksen var jeg ..

Håper vis/NÅR det kommer nye achievement at di blir veldig vanskelige som eks drepe 20.000 eller noe siden det er ganske lett å drepe folk .. eller eks 500 headshot eller noe ligende

Jeg tror noen har byttet om knappene på tastaturet ditt, Calo. :o

 

hvor sikter du til? :p skrivefeil? det med overkill? eller at jeg mente 20.000 kill greiene?:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...