Gå til innhold

Tv til max 4000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg skal bruke 4000 på ett tv skal jeg selvfølgelig ikke ha widescreen. HAdde nok brukt en god del mer da.

Det samme ville eg og ha gjort, en ca 10000 om eg skulle kjøpt meg widescreen tv nå. Men venter litt til, så blir kanskje plasmatv'ene billige nok. :wink:

 

Men må ha ett tv fram til jeg har råd til ett ws tv i bra kvalitet. Tv jeg har nå er tross alt skikkelig kjipt. Ett 10 år gammalt goldstar tv. 19" tror jeg...

Lenke til kommentar
28" ikke widescreen for 4000kr?? det er dårlig det. En kompis kjøpte seg en 32" widescreen for 5000kr så eg tror du skal lette litt mer rundt om i butikker og på nettet.

 

Kvalitet fremfor kvantitet. Dessuten koster tv'en snaut 3500, og det er en billig tv til å være den størrelsen.

Lenke til kommentar

Samsung har noen rimelige modeller. Har Samsung selv som jeg har hatt i 6-7 år(!) Ingen problemer med det . Ikke av det áller ypperste når det gjelder bilde og lyd, men ganske ok.

Og nå er de sikkert en god del bedre. Det jeg mener er at du får mye for pengene med Samsung.

Men jeg ville tatt meg en tur på noen forretninger og sett på Tver som står på der.

Ser der er noen rimelige Tanberg for tiden. De var jo bra før, men vet ikke hvordan de er nå.

Hmmm. Kanskje jeg burde kjøpe nytt tv snart også :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...