Chrisss Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Hvor kan jeg laste ned gode driver til X1800? Trenger til bærebare! Sliter med finner noen =\
Svenni212000 Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Skjermkort driver til bærbar skal lastes ned fra PC produentens hjemmeside.
emva Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 hei hei enten kan du laste med i fra produsenten som du kjøpte PC-en ifra men i mitt tilfelle er de ikke oppdatert siden 2004 enten kan du velge: DH Mobility Modder de bruker jeg, de er fint hvis du vil ha orginale drivere på lappetoppen din eller du kan velge: Omega driverene de fikser og tweaker på driverene slik at man får mer ut av kortet jeg synes det er best med originale drivere, men det er ikke noe i veien med å bruke de andre
ventle Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Anbefaler Omegadrivers til alle ATI Mobility Radeon-kort. Funker uten videre hokus-pokus på alle Mobility Radeon-kort som er laget de siste tre-fire årene. Det følger også med ett program (ATI Tray Tools) som kan brukes til å overklokke kortet.
Chrisss Skrevet 26. september 2007 Forfatter Skrevet 26. september 2007 Anbefaler Omegadrivers til alle ATI Mobility Radeon-kort. Funker uten videre hokus-pokus på alle Mobility Radeon-kort som er laget de siste tre-fire årene. Det følger også med ett program (ATI Tray Tools) som kan brukes til å overklokke kortet. 9575721[/snapback] Hmmm, men de har jo gammel drivere bare ! 7.4 , de som er ute nå er jo 7.9 !
TEE Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 (endret) ATI har egne drivere for Mobility til Windows XP, og har hatt det en god stund nå. For Vista henviser de fortsatt til produsenten. XP-drivere for X1800 finner du her: http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst...=xp/mobility-xp Edit: Ligger Catalystdrivere for Vista på de sidene også, men har ikke peiling på om de fungerer. Endret 26. september 2007 av TEE
TommyM Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 http://www.vistax64.com/drivers/98637-ati-...ta-32-64-a.html 32-bit og 64-bit mobility drivere for Vista.
MrClean Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Hei. Jeg har ati x1800 mobility, og måtte laste ned "Installation Verification Software" først. Da jeg kjørte det programmet stod det: "Uheldigvis, kan denne programoppdateringen ikke bli installert på din maskin..". Noen som vet hvorfor, eller hvordan jeg kan få lagt inn driverne? På forhånd takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå