HPH_JJ Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 ADVANCED WARFARE MOD blir lansert denne uken denne modden er laget for å prøve å få flere til å spille dette supre spillet grafikken er ikke den beste men game playet er det viktigste vi har laget over 1000 nye 3d obekter masse nye våpen nye sfx og voice cmds hangarskip jetpack masse fly og heli masse nye og mer intligente AI osv denne modden har vi holdt på med siden januar 2007 så det er brukt masse tid for å lage en bedre mod mer oppdateringer vil følge videre ut over høsten rekner med det er manger her inne som spiller JO enda vår clan består av over 30 medlemmer fra alder 16-63 år hphnorway.com
HPH_JJ Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Skrevet 8. oktober 2007 laget noen preview videoer av AW modden viss denne modden ser intr ut gå inn på vår hjemmeside http://www.advanced-warfare.net
mellowmike Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Nice, er det nå mulig å bruke rebel våpen i Base Defense?
HPH_JJ Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Skrevet 16. oktober 2007 jupp alle våpene er muligt å bruke både rebel og JO våpen samme hva side en er på og denne modden kan spilles på nova world . trenger kun typhonn rising . ikke escalation expansion pack slik som international conflict bruker kun 13 dager igjen til release:)
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 wow, husker jeg hadde gode tider med dette spillet. kanskje verdt en re installasjon?
HPH_JJ Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Skrevet 18. oktober 2007 (endret) KexxY det skal eg love deg . viss du likte JO og JO E.. kommer du garantert like elske denne modden her sign deg opp på sio .. å se på bilder osv nytt spill er blitt gjenfødt Endret 18. oktober 2007 av HPH_JJ
HPH_JJ Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Skrevet 27. oktober 2007 nå er det kun 2 dager igjen mandag braker det løs med mange servere ute på nova world HPH norway vil oxo hoste en server og her kommer det til å bli mange spillere
Løve Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Hm, kanskje jeg skal skaffe meg JO og bli med? Jeg koste meg MASSE med demoen. Og spillet ser jo fortsatt ganske brukandes ut. Ett av de eneste spilla jeg kommer på som hadde 16xAA i 2004.
Lakrits Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Prøvd dette, ser bare ut som en custom map blandet med noen textures, var ikke så gøy allikevel . Men godt jobba, det skal dere ha .
MAVERIK007 Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 med de kule skjeletta hade det vert så kult a om noen lagde et sykt bra haloween map
HPH_JJ Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Skrevet 29. oktober 2007 Lakrits : du kan ikke ha prøvd våres mod den er ikke ute før kl 16 norsk tid så den må du dra lengre ut på landet med altså den slippees kl 16 norsk tid om ca 20 min:D vet att nova lobbyen i europa vill gå over sine bredder i dag:D
Lakrits Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har prøvd den, for en stund tilbake, husker helt klart at det var denne. Eller, unnskyld, det var det ikke når jeg tenker meg om, dette ser annerledes ut. Er det første versjonen dere slipper eller har dere hatt en alpha før dette? Unnskyld og atter unnskyld, my bad . SKAL prøves!
HPH_JJ Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Skrevet 31. oktober 2007 (endret) det var alpha release mandag 29okt ja . du har kanskje prøvd UA modden men den blei aldri full ført og den hadde mye feil og blei aldri released og vår mod kan spilles online Endret 31. oktober 2007 av HPH_JJ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå