Gå til innhold

Disse vant World in Conflict (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan plukkere dere ut vinnerne? Bruker dere noe form for random generator, pekere dere på en liste med bind for øynene, første som svarer riktig eller hva?

Gratulerer til vinnerne forresten.

Skrevet
Hvordan plukkere dere ut vinnerne?

9570121[/snapback]

Vi ber databasen hente ut et gitt antall helt tilfeldige personer blant de som har svart korrekt.

Skrevet (endret)
Er det noen som svarer feil? Google folkens.

9570285[/snapback]

Google trengs ikke en gang, svaret finnes på gamer.no

Edit:

Vi ber databasen hente ut et gitt antall helt tilfeldige personer blant de som har svart korrekt.

9570285[/snapback]

Slettes databasen etter konkurransen over? Eller beholdes den for å sjekke hvem som har vunnet tidligere? Slik at tidligere vinnere kan "lukes ut".

Endret av Anthropod
Skrevet

*slår opp på gule sider*

*Søk: Magnus Olufsen*

Hm :hmm:

Skal vi se, tror jeg skal gjøre et lite "hussøk" for jeg vil ha den lua :p

Neida. Gratulere så meget til vinnerne :)

Skrevet
Slettes databasen etter konkurransen over? Eller beholdes den for å sjekke hvem som har vunnet tidligere? Slik at tidligere vinnere kan "lukes ut".

9570575[/snapback]

Det blir ikke tilfeldig hvis tidligere vinnere skal lukes ut. Så nei, vi luker ikke ut noen som helst :-)

Skrevet

Mmm, nå skal det bli mye spilling i huset mitt.^^ Er kjempe glad over ha vunnet, tenkte at jeg skulle kjøpe dette spillet etter at jeg har kjøpt meg ny pc, så der er de pengene spart!^^

Skrevet

Jeg vinner aldri disse konkurransene. Jeg har deltatt på hver konkurranse på gamer..no siden jeg begynte å vanke her i 2004. Jeg har rett og slett ikke nok flaks. :\ Får satse på at det går bedre ved juletider. Da bruker jeg noen morgentimer på å delta i alle julekalender-konkurransene på alle sidene i nettverket. :D Vinnersjansene er faktisk ikke helt bort i natte da.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...