Gå til innhold

S E A T M A P


hNy

Anbefalte innlegg

Okay leste at seatmap skulle komme ut NÅR gamertickets kom ut, det har det enda ikke gjort. Leste også at det skulle bli fikset mandags morgen (sjekket ikke om posten var for i dag eller forrige mandag) men seatmap har i allefall ikke kommet.

 

Og det har seg vel slik at man kan seate seg FØR billettene er betalt evt. registert betalt?

Håper for guds skyld det :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk user posted image-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og user posted image dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

unnskyld meg men ikke en dritt er vel gærent med topicen?

eneste trådnavnet bryter med er "3-ords regelen", men folk skjønner forsatt at tråden HANDLER om SEATMAP.

 

Når du leste overskriften trodde du den handlet om noe annet?

helt seriøst, nesten så jeg trodde du kødda, ikke frekt ment.

Lenke til kommentar
unnskyld meg men ikke en dritt er vel gærent med topicen?

9566818[/snapback]

Tre-ords-regelen er en sperre på forumet som hindrer tråder å bli opprettet dersom emnefeltet inneholder mindre enn tre ord. Dette ble gjort fordi mengden dårlige emner som ble opprettet hver dag på forumet var enormt stor, og størsteparten av de var gjerne bare ett enkelt ord. Som du kanskje har skjønt av eksemplene ovenfor var dette noe vi ikke var særlig glad over. Vi kan nå heldigvis si at denne tre-ords-regelen har ført til et langt mer lesbart forum og en bedre opplevelse for alle brukerene. Kort sagt teller tre-ords-regelen opp antall mellomrom i emnet, og den er også derfor mulig å unngå ved å lage et emne som ser f. eks slik ut: "Hjelp ! !". Vi vil bare minne på at dette, samt alle andre forsøk på å omgå denne tre-ords-regelen er ikke tillatt og vil bli slått hardt ned på. Regelen finnes her av en grunn og emnet ditt er ikke beskrivende nok overfor innholdet hvis den kun inneholder ett skikkelig ord.

 

Den består fortsatt bare av et ord (seatmap), og sier ingen ting om hva tråden inneholder. Vil du lage ditt eget? Lurer du på hvordan det fungerer? Vil du rapportere en feil?

Lenke til kommentar
unnskyld meg men ikke en dritt er vel gærent med topicen?

eneste trådnavnet bryter med er "3-ords regelen", men folk skjønner forsatt at tråden HANDLER om SEATMAP.

 

Når du leste overskriften trodde du den handlet om noe annet?

helt seriøst,  nesten så jeg trodde du kødda, ikke frekt ment.

Ikke kommenter dette innlegget
+ åpenbart brudd på emnetittelreglene -> Tråden stenges...
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...