SPiLL Skrevet 26. september 2007 Forfatter Skrevet 26. september 2007 (endret) Skal nok kjøpe The Witcher også Endret 27. september 2007 av VistaGames
Dvil Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Jeg gir opp dere, bare syting.Grafikken, storyen og spillet generelt synes jeg er flott. Sitter ikke her og overtaler meg selv eller prøve å overtale noen av dere til å like TW. Skulle tro de som likte Morrowind ville like det her. Jeg mener det ikke er perfekt, men garantert et av de bedre RPG spillene jeg har spilt. For meg er dette årets RPG spill. 9584076[/snapback] Absolutt 100% enig med deg.
Kaptein_S Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Jeg gir opp dere, bare syting.Grafikken, storyen og spillet generelt synes jeg er flott. Sitter ikke her og overtaler meg selv eller prøve å overtale noen av dere til å like TW. Skulle tro de som likte Morrowind ville like det her. Jeg mener det ikke er perfekt, men garantert et av de bedre RPG spillene jeg har spilt. For meg er dette årets RPG spill. 9584076[/snapback] Absolutt 100% enig med deg. 9584752[/snapback] Jeg også, spillt gjennom det å syns det var et herlig spill.
Bone Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Noen mulighet for å slå av alle / noen av skyggene? Tror de drar litt maskinkraft ut av PC-en min..
SPiLL Skrevet 27. september 2007 Forfatter Skrevet 27. september 2007 Noen mulighet for å slå av alle / noen av skyggene? Tror de drar litt maskinkraft ut av PC-en min.. 9584911[/snapback] Det skal være mulig det.
Bone Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Noen mulighet for å slå av alle / noen av skyggene? Tror de drar litt maskinkraft ut av PC-en min.. 9584911[/snapback] Det skal være mulig det. 9585706[/snapback] Vet du hvordan?
Eulogist Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 noen som kan fortelle meg hvilken server de spiller på? når jeg spiller online så er det bare polakker og tyskere!" og det er litt leit syntes jeg.. Men jeg syntes spillet er kjempe bra!
SPiLL Skrevet 30. september 2007 Forfatter Skrevet 30. september 2007 Vet du hvordan? 9586749[/snapback] Se i opitons, der skal det være mulig å sette opp eller ned grafikken.
Tønne Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 synes dette er et herlig spill når mann kommer inn i det , men har et spørsmål, har en del ting jeg dreger rundt på som jeg veldig gjerne ville lagt fra meg, er det noe hus å kjøpe som jeg kan legge fra meg ting inni eller en slags bank noen sted?
vestlia Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Tror dere jeg kan kjøre Two Worlds med alle innstillinger på fullt? Spesifikasjonene er: 2Gb Ram, 160GB 5400Rpm HDD, 8600 GT 512MB, E6600 2,4GHz og oppløsninga er 1680×1050. (det er en bærbar data om det har noe å si). Hørte også at det var noen bugs med spillet, som bla. hestene sto fast i mellom trær. Har dette blitt bedre? Hvordan fungerer kampsystemet med pil og bue/magi?
Dvil Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 synes dette er et herlig spill når mann kommer inn i det , men har et spørsmål, har en del ting jeg dreger rundt på som jeg veldig gjerne ville lagt fra meg, er det noe hus å kjøpe som jeg kan legge fra meg ting inni eller en slags bank noen sted? 9635544[/snapback] Ingen hus å få kjøpt,jeg bruker kistene hvor du starter/spillet begynner.Har også lagt saker i kister uti villmarka som får ligge i fred.
Demonfudge Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Spillet er greit nok det, men jeg synes ridinga er seriøst irriterende til tider.
SPiLL Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Skrevet 26. oktober 2007 Tror dere jeg kan kjøre Two Worlds med alle innstillinger på fullt? Spesifikasjonene er: 2Gb Ram, 160GB 5400Rpm HDD, 8600 GT 512MB, E6600 2,4GHz og oppløsninga er 1680×1050. (det er en bærbar data om det har noe å si). Hørte også at det var noen bugs med spillet, som bla. hestene sto fast i mellom trær. Har dette blitt bedre? Hvordan fungerer kampsystemet med pil og bue/magi? Vanskelig og si. Holder på installere Two Worlds på den bærbare nå. Tar en liten pause fra The Witcher, spillet hopper ut til Vista heletiden så da venter jeg til de fikser det. Lenge siden jeg har spilt Two Worlds
Bjonski Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Spillet er greit nok det, men jeg synes ridinga er seriøst irriterende til tider. Enig. Ridinga burde de fikse. Men ellers er Two Worlds et genialt spill! Kjøpte det i Sverige mens jeg var på ferie, så hadde god tid til å lese gjennom manualen ^^
SPiLL Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Skrevet 26. oktober 2007 Spillet er greit nok det, men jeg synes ridinga er seriøst irriterende til tider. Enig. Ridinga burde de fikse. Men ellers er Two Worlds et genialt spill! Kjøpte det i Sverige mens jeg var på ferie, så hadde god tid til å lese gjennom manualen ^^ Enig. Two Worlds er for min del fortsatt årets RPG. Snart kommer Patch 1.6
SPiLL Skrevet 14. november 2007 Forfatter Skrevet 14. november 2007 (endret) Synes no at The Witcher er årets RPG. Ikke helt enig. The Witcher er årets spill i sin sjanger kanskje, men synes fortsatt Two Worlds er årets RPG spill. The Witcher og Mass Effect er mere action rollespill og ikke et rent rollespill som Elder Scrolls serien, Gothic serien og Two Worlds. Jeg sier Two Worlds er årets RPG spill Endret 14. november 2007 av VistaGames
SPiLL Skrevet 14. november 2007 Forfatter Skrevet 14. november 2007 (endret) Tror dere jeg kan kjøre Two Worlds med alle innstillinger på fullt? Kjører det veldig bra på min bærbare så du kan sikkert kjøre det greit på din. Pass på ha oppdaterte drivere. Anbefaler spillet om du er sugent på et nytt RPG spill i samme stil som Oblivion og Gothic. Grafikken er nydelig. klikk for større bilde Endret 14. november 2007 av VistaGames
aztekern Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 for min del elsker jeg dette spillet. Det var akurat det jeg trengte etter en periode med så mye spilling av gothic3 og oblivion at jeg ble lei de. Dette er for meg uten tvil det beste spillet ifra 2007 og minst like bra som gothic3 og oblivion og tviler sterkt på at noen av de andre spilene som er nevnt er så bra har prøvd the wicher demoen og det var ikke så gøyt og spille
KayAU Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Eg leita fram att og spelte igjennom Two Worlds for nokre veker sidan, og som eg hadde håpt, viste det seg å ere eit av dei spela som blir betre med tida. Eg synest stadig ikkje det heilt kan måle seg med Gothic 3, men det klarte definitivt å halde seg interessant lengre enn Oblivion. Der er ein del som kan forbetrast, men dei lykkast med det eg ser på som viktigast i slike spel: Ei stor spelverd som er spennande å utforske, med mykje å gjere. Kryssar fingrane for at dei vil lage ein oppfølgjar. Kay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå