Gå til innhold

Explosiv tirsdag hos Netshop!( the aftermath)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kan man avbestille ting om man finner noe annet som man vil ha..?

Jeg vil bestille meg den corsair-psu'en, men er usikker på om det kanskje kommer en annen ila dagen.. I tillegg, jeg vet ikke om jeg skal ha den eller ikke...

EDIT: Det holder heldigvis at noen er kule og skriver inn tilbudet her for min del. HW sitt nettverk har kapasitet til å kjøre forumet med mange brukere, så da er det greit for meg. Trenger ikke bilde.. :)

Endret av tore_v1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan man avbestille ting om man finner noe annet som man vil ha..?

Jeg vil bestille meg den corsair-psu'en, men er usikker på om det kanskje kommer en annen ila dagen.. I tillegg, jeg vet ikke om jeg skal ha den eller ikke...

EDIT: Det holder heldigvis at noen er kule og skriver inn tilbudet her for min del. HW sitt nettverk har kapasitet til å kjøre forumet med mange brukere, så da er det greit for meg. Trenger ikke bilde.. :)

9570722[/snapback]

Det går helt sikkert fint.

Sett at du skal hente i sandefjord slik at ordren ikke behandles før i kveld.

Skulle du ombestemme deg sletter du bare ordren.

Skrevet

Jeg får vel bare jobbe med videre nedover på lista over det jeg vil ha i filserveren jeg :)

Har hvertfall bestilt meg 5 x 500gb samsung :thumbup: Satt å håpa på at det skulle komme tilbud på 795, og så kliner dem til med 750 :dribble: Billigste i prisguiden er 776, så det MÅ man kalle bra tilbud!

Da trenger jeg bare:

Noctua NF-S12-1200 vifter (8db kanskje ?? )

Billig CPU (kanskje dobbel kjerne ? )

HK med onboard VGA :)

Skrevet

faen å tregt netshop er nå :p lurer på hvor mange som er pålogga :p Hadde vært morsomt hvis de kunne sluppet hvor mange besøkende de hadde på visse tidspunkt during timessalget.. når det er ferdig, that is :p

sett hva som skal til for å kræsje netshop :p

Skrevet
Hvordan merker jeg det som timessalg ?

9570834[/snapback]

post-126075-1190715850_thumb.jpg

Heisann alle

Ser spørsmålet har kommet noen ganger, så da legger jeg bare kjapt ut et bilde smile.gif

La det da står "Hentes i sandefjord", så vil vi endre dette til "Servicepakke" da vi legger sammen ordrene senere i kveld, eller i morgen smile.gif

Ha en fortsatt fin dag alle sammen smile.gif

Mvh

Stian - NetShop

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...