Gå til innhold

Explosiv tirsdag hos Netshop!( the aftermath)


Anbefalte innlegg

Faen, Netshop klarte vist ikke sende hardiskene i forveien, ringer de i morgen for å be de om å sende de med en gang, og til en annen adresse, siden jeg drar på The Experience på onsdag.

 

Dårlig av Netshop,  min oppfatning av dem har sunket.

9609406[/snapback]

Her får du en vare til en meget lav pris, også mener du da at "oppfatningen av dem har sunket" ?

 

Kan ikke forvente både i pose og sekk.

Både lave priser og rask levering.

 

De ansetter nok ikke 20 menn ekstra for hver gang de har sånn superdag akkurat. :p

9611654[/snapback]

 

 

Når jeg sender en mail til dem med en forespørsel, og så sender de to makene ordrebekreftelser og ikke noe mer, så blir jeg forvirret, og det liker jeg ikke. Kundeservice er veldig viktig i denne bransjen. Selvfølgelig er jeg veldig takknemlig for lave priser ;)

 

Hvis Netshop er raske når de får inn den siste varen i morgen kan det jo hende jeg får den på torsdag før jeg drar ? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faen, Netshop klarte vist ikke sende hardiskene i forveien, ringer de i morgen for å be de om å sende de med en gang, og til en annen adresse, siden jeg drar på The Experience på onsdag.

 

Dårlig av Netshop,  min oppfatning av dem har sunket.

9609406[/snapback]

Her får du en vare til en meget lav pris, også mener du da at "oppfatningen av dem har sunket" ?

 

Kan ikke forvente både i pose og sekk.

Både lave priser og rask levering.

 

De ansetter nok ikke 20 menn ekstra for hver gang de har sånn superdag akkurat. :p

9611654[/snapback]

 

 

Når jeg sender en mail til dem med en forespørsel, og så sender de to makene ordrebekreftelser og ikke noe mer, så blir jeg forvirret, og det liker jeg ikke. Kundeservice er veldig viktig i denne bransjen. Selvfølgelig er jeg veldig takknemlig for lave priser ;)

 

Hvis Netshop er raske når de får inn den siste varen i morgen kan det jo hende jeg får den på torsdag før jeg drar ? :ermm:

9615523[/snapback]

 

Og hadde du ringt dem så hadde de fikset ordren akkurat slik du ønsket menst du pratet med dem,har selv gjordt det flere ganger

Lenke til kommentar
Faen, Netshop klarte vist ikke sende hardiskene i forveien, ringer de i morgen for å be de om å sende de med en gang, og til en annen adresse, siden jeg drar på The Experience på onsdag.

 

Dårlig av Netshop,  min oppfatning av dem har sunket.

9609406[/snapback]

Her får du en vare til en meget lav pris, også mener du da at "oppfatningen av dem har sunket" ?

 

Kan ikke forvente både i pose og sekk.

Både lave priser og rask levering.

 

De ansetter nok ikke 20 menn ekstra for hver gang de har sånn superdag akkurat. :p

9611654[/snapback]

 

 

Når jeg sender en mail til dem med en forespørsel, og så sender de to makene ordrebekreftelser og ikke noe mer, så blir jeg forvirret, og det liker jeg ikke. Kundeservice er veldig viktig i denne bransjen. Selvfølgelig er jeg veldig takknemlig for lave priser ;)

 

Hvis Netshop er raske når de får inn den siste varen i morgen kan det jo hende jeg får den på torsdag før jeg drar ? :ermm:

9615523[/snapback]

 

Og hadde du ringt dem så hadde de fikset ordren akkurat slik du ønsket menst du pratet med dem,har selv gjordt det flere ganger

9615700[/snapback]

 

 

Ok ;) Har nullerfaring med å ta kontakt med nettbutikkerfør, har alltid bare bestlit og ventet, uten å ha hatt spesielle krav :)

Lenke til kommentar
Nei, det er ikke normalt mulig å hente en pakke på omlastingsterminalen. Du må vente til den kommer til ditt postkontor.

9612622[/snapback]

 

Jeg har fått hentet post på en omlastningsterminal i oslo.. Var bare gå inn viste legg, så ordnet det seg. Så man kan alltids prøve :)

 

Hvis pakke er i oppkrav, så kan man nok glemme det.. Vil ikke tro de har betalings terminaler / kan ta imot penger der...

9613206[/snapback]

Sovnet av så fikk ikke prøve å hente den, men er ikke så lenge til i morgen så det gjør ikke så mye.

Lenke til kommentar

Har hentet diNovoen min nå, utrolig vakkert tastatur. Hadde egentlig ikke trodd ett tastatur kunne være vakkert på en sånn måte, men dette er altså det. Ser ut til å fungere greit også, selvom jeg tror det må litt tilvenning før jeg helt greier å like det så godt som laptoptastaturet jeg har nå.

 

Men..!

Ikke fikk jeg sjokolade, ikke fikk jeg skritteller. Er skuffet her, hadde virkelig gledet meg til å få sjokolade, når alle andre har fått det...! :(

Lenke til kommentar
Jeg mangla tvkortet mitt på den endelige ordren. Sendte mail mellom 3 og 4 i  går da ordren fortsatt var åpen, men har enda ikke fått svar. Så nå er den på plukkliste uten tvkortet mitt. :(

9587482[/snapback]

 

 

har fortsatt ikke fått noe svar på mailen jeg.. og pakka er sendt uten tvkortet, hehe.. :thumbdown:

9602551[/snapback]

 

Etter 3 sendte mailer fikk jeg endelig svar, men det var ikke det svaret jeg håpte på.

 

Netshop sier at det ikke lenger er på lager, og er utgått vare, så jeg kan ikke få det tvkortet. Derfor tilbyr de meg dette ( Pinnacle PCTV SAT PRO PCI 450i PAL/DVB-T) til 525 kr. Hele 40 kroners avslag.

 

Dette syns jeg er for dårlig, og lurer derfor på om det er noen av dere som kan foreslå et tvkort i ca. samme prisklasse hos en annen butikk. Det skal brukes på parabol/viasat.

Lenke til kommentar
Jeg mangla tvkortet mitt på den endelige ordren. Sendte mail mellom 3 og 4 i  går da ordren fortsatt var åpen, men har enda ikke fått svar. Så nå er den på plukkliste uten tvkortet mitt. :(

9587482[/snapback]

 

 

har fortsatt ikke fått noe svar på mailen jeg.. og pakka er sendt uten tvkortet, hehe.. :thumbdown:

9602551[/snapback]

 

Etter 3 sendte mailer fikk jeg endelig svar, men det var ikke det svaret jeg håpte på.

 

Netshop sier at det ikke lenger er på lager, og er utgått vare, så jeg kan ikke få det tvkortet. Derfor tilbyr de meg dette ( Pinnacle PCTV SAT PRO PCI 450i PAL/DVB-T) til 525 kr. Hele 40 kroners avslag.

 

Dette syns jeg er for dårlig, og lurer derfor på om det er noen av dere som kan foreslå et tvkort i ca. samme prisklasse hos en annen butikk. Det skal brukes på parabol/viasat.

9624115[/snapback]

 

Om en har en ordre stående kan denne når som helst bli plukket og sendt,og da sende en mail for å få den endret synest jeg er sløvt, ja fordi det er en helt annen avd som tar imot mail enn de som pakker.

I slike tilfeller sier det seg selv at en tar en telefon og snakker direkte med selger som således kan ta frem den spesifikke ordren der og da og eventuelt gjøre de endringer som ønskes.

Lenke til kommentar

Tja, med mer salg fører også flere ufornøyde kunder. Vil ikke tro prosentandelen av ufornøyde kunder har steget noe særlig.

Dog kan også misnøyen være selvforskyldt. Som f.eks. i majcrofi sitt tilfelle der han har lagt inn og bekreftet feil hovedkort, og ikke har tatt telefonkontakt med dem, ihvertfall når han ikke fikk svar på mail!

 

Om du vrir litt på det, så har de nok også fått mange flere _fornøyde_ kunder.

Personlig er jeg kjempefornøyd med Netshop og Superdagen.

Endret av Eksentron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...