Gå til innhold

Aqua (Working title)


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja den demoen du prater om fulgte vel med sammen med ein T-rex amn kunne styre.Såg heilt fantastisk ut da :wee:

9557350[/snapback]

Så vidt jeg husker kunne man bare forandre kameravinkelen... men kanskje jeg tar feil.

 

Angående spillet Aqua, kvoterer jeg en GameTrailer'er

Now just add some underwater aliens, space pirates, high tech underwater guns/armor & we have a game.
Lenke til kommentar

Jeg synes at spill som dette og afrika er veldig bra for spillbransjen. Det er veldig bra at de tenker på nye måter å bruke spillkonsoller til. At man bruker det til mer avslappende spilløkter en man nødvendigvis gjør med alle skyte og actionspillene som preger spillbildet idag.

 

Kunne godt tenkt meg etter en lang hektisk dag, bare sette meg rolig ned, sette inn Afrika eller Aqua, og bare slappe av uten at jeg trenger å bekymre meg for at døden kan intreffe rundt hjørne eller at man må vinne. Det blir en mer spirituell opplevelse en det mange av dagens spill er. Dette var sjangrer de prøvde seg på når PS1 kom, men nå har de teknologien til å gjøre det bra nok til at folk vil bruke tid og penger på slike opplevelser, og at det ser naturtro nok ut.

 

Hvis afrika er et fotospill så ser jeg veldig frem til det. Veldig bra at noen prøver å tenke utenfor de gitte spillrammene som underholdningsmediet har fått. Man trenger ikke en superrask bil eller minigun for å ha en bra opplevelse.

Lenke til kommentar
For meg er slike spill en av hovedgrunnene til at PS3 ligger over X360 i min næringskjede.

9562057[/snapback]

Jepp, synes ikke det skjer mye nyvinning på xbox fronten :(

9562074[/snapback]

Det er en kjent sak at det er 360 sitt største problem (etter ring of death) 360 er den optimale fps konsollen. Det er det ingen tvil om. Men hvis man skal spille noe annet en Sport og skyting (bilspill går under sport) så er pluttselig valget av spill betraktelig mindre. Jeg liker veldig godt action adventures type Jak & Daxter og God of War. Mens det kommer en del slike spill til PS3 så har jeg fint måtte nøye meg med Kameo til 360. (som er et veldig bra spill IMO)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...