Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva legger du i "uoppnåelig kjærlighet"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bleh, den var emo den...

 

Uansett, uoppnålig kjærlighet er kjærlighet du ikke kan oppnå. Feks om du er forelsket i Dronning Sonja så vil jeg kalle det uoppnålig kjærlighet (selv om jeg ikke vet hvordan Sonja er på det feltet da ;))

 

EDIT: altså, jeg mener det må være en person ja. Ikke en ting. Det er vel snakk om at du ikke kan oppnå at en person elsker deg. Til en viss grad. Det kan vel også være snakk om at hun elsker deg, men omstendighetene ikke gjør det mulig at dere er sammen.

 

Det er kjærlighet du ikke kan få, enten fordi hun ikke vil eller hun ikke kan :)

Endret av noob11
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eller en McLaren F1 *hmmm* :love:

 

Jeg opplever uoppnåelig kjærlighet nå faktisk. For ca. et år siden fikk jeg kontakt med en jente som er to år eldre enn meg. Hun er fra Oslo, fra samme land og religion. Vi er gode venner, har det moro sammen og flørter mye, men er så irriterende å vite at det ikke blir noe av uansett. Er jeg heldig, blir kanskje litt rotings i fylla når vi skal ta en minicruise med danskebåten.

 

Så, for meg er "uoppnåelig kjærlighet" den kjærligheten man begjærer, men ikke kan få.

Lenke til kommentar
Hva er egentlig en uoppnåelig kjærlighet? Mener dere det er det samme som avstandsforelskelse? Må det være kjærligheten til en person, eller kan man også kalle kjærligheten for en dyr båt uoppnåelig?

9556154[/snapback]

 

En slags "Bare se men ikke røre" kanskje?

 

 

Altså, du elsker noen, men det er ting i veien(f.eks. ensidig kjærlighet) som gjør at du du ønsker aller mest i verdenen ikke er oppnåelig.

 

 

Godt nok?

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Hva er egentlig en uoppnåelig kjærlighet? Mener dere det er det samme som avstandsforelskelse? Må det være kjærligheten til en person, eller kan man også kalle kjærligheten for en dyr båt uoppnåelig?

 

Uoppnåelig Kjærlighet er litt overfaldisk nå.

Det er mest DramaQueens som sier det.

Lenke til kommentar
En slags "Bare se men ikke røre" kanskje?

 

 

Altså, du elsker noen, men det er ting i veien(f.eks. ensidig kjærlighet) som gjør at du du ønsker aller mest i verdenen ikke er oppnåelig.

 

 

Godt nok?

 

Tror du har en ganske god definisjon på det der. Ihvertfall det jeg legger i ordene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...