Gå til innhold

[XBOX360] Halo (1,2,3, Wars, ODST): Spille online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Etter x antall suksesser med slike tråder starter jeg en om dette spillet også.

 

Noe sir meg at en STOR del av brukermassen her inne kommer til å skaffe seg halo3 og er sugen på rene Norske matcher!

 

Eks:

Hoster Match: LordShaft NOR

Tidspunkt: Tirsdag 25.09.07 ca 14:00

 

Jeg vil også pressisere at alle er velkommen å joine. gammel eller ung (ser helst at den yngre garde klarer å oppføre seg voksent på mic'en) Erfaren eller uerfaren, nei da tenker jeg ikke på seksuell erfaring Lakus :love:

 

Vi hadde knall suksess hvor mange ble godt kjent ved hjelp av Gears of War, la oss håpe vi er like heldig og får like mye morro med halo 3......

 

Let's finnish the fight :w00t:

 

 

<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>ModEdit: Denne tråden er godkjent av meg men dersom den eskalerer i bare off-topic, stenger jeg den uten advarsel. Så dette er en ren informasjonstråd og diskusjon rundt Halo 3 MP-spill som dere har deltatt på sammen.</span>

Endret av Goliath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OMGPIE!

 

2 nesten helt like tråder..! What to do?

 

Heilo 3 vennetråd

9555624[/snapback]

Litt uenig akkurat der. Håper på at den vennetråden vil bli oppdatert etter hvert som folk skriver seg på. Slik at folk kan gå inn å legge til felles venner som er gira på å spille halo3 online og co-op!

 

Dette er er en tråd hvor vi avtaler kamper og når vi møtes online for å gruse hverandre i MP ;-)

Lenke til kommentar
OMGPIE!

 

2 nesten helt like tråder..! What to do?

 

Heilo 3 vennetråd

9555624[/snapback]

i den venne tråden samler du inn venner som spiller halo 3...

her planlegger vi når vi skl spille og host osv..

sjønner? er litt dumt og fylle opp den andre posten med en masse off topic stuff.... :yes:

 

edit: du kom meg litt i forkjøpet der LordShaft... :innocent:

men det er greit.. Dette Blir TOPP! :dribble: <3 Halo 3 <3

Endret av PixlFace
Lenke til kommentar

Hey!

 

Selv om jeg er krystallisert middelmådighet i både COD, GeOW og diverse andre onlinespill, mener jeg selv å være en ganske habil halo-playah!

 

Utallige timer med halo2 brakte meg til level 27 (mener selv at mye høyere enn dette kun var oppnåelig med digital doping).

 

Så, jeg er selvsagt griseklar for Halo3 så snart det er i hus (satser på onsdags morgen, evt midnatt).

 

GT: Our Kid X (ingen liggende bindestrek).

 

 

 

 

...mener jeg selv å være ganske habil halo-playah!
Redd jeg kommer til å spise den quoten der snart! :blush: Endret av Our_Kid_X
Lenke til kommentar
Hey!

 

Selv om jeg er krystallisert middelmådighet i både COD, GeOW og diverse andre onlinespill, mener jeg selv å være en ganske habil halo-playah!

9559576[/snapback]

Ja jeg regner med at du står ved min side i kampen om å igjen stå på toppen av haugen med møkk slik som vi gjorde i Gears of war :!:

Lenke til kommentar
Noen vil være heldig å få sin kopi allerede på tirsdagen. da de har forhåndsbestillt varen! De blir sendt fra absoluttspill.no allerede i morgen, og pga hurtig levering med posten kommer nok en del til å ha det på tirsdag ;-)

9555620[/snapback]

 

 

Hmm....hvis jeg bestiller spillet på absolutt ikveld søn, vil det da også være mulig å få det til Trheim tirsdag med posten og da kanskje?? :hmm:

Endret av Dec
Lenke til kommentar

Er også med.

 

Gamertag er jakoozie89.

 

Noen som har peiling på om det er mulig at Halo 3 kommer til Tau innen tirsdag, når det blir sendt på mandag? Bestilte på absoluttspill. Tau er en 30-minutters ferjetur fra Stavanger sentrum om dere lurte..

 

Er forresten ganske så ny til Halo... Eneste er at jeg har runda Halo på legendary (heroic kanskje..) med en kompis en gang i tida. Har aldri spilt det online, men regner med å lære fort.

 

Legg meg til! Legger inn GTen i vennetråden også..

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...