Gå til innhold

Hvorfor spiller vi dette spillet?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

Hvorfor gjør man noe som helst? For å få tiden til å gå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det med å bli sur gjelder minst like mye spill som f eks CS. Hvis ikke mer.

9554305[/snapback]

Jeg hater CS. Er moro å eie, men det gjør jeg ikke og blir pissa på, så jeg blir sur og finner det ikke moro i det hele tatt.

Slik er det ikke i wow^^

Skrevet
Har tenkt på det flere ganger når jeg spiller. Når du blir sur for noen drepte deg, eller du tapte en roll. Det er jo bare et spill. Hvorfor spiller jeg dette, det er jo bare dumt, har mye annet å gjøre irl, men klarer liksom ikke slutte.

9552908[/snapback]

jeg vet ikke hvorfor akkuratt DU spiller dette spillet, men jeg spiller det fordi det er gøy, underholdende og morsomt å spille sammen med venner, gjøre nye instancer, lage premades til PVP, levle opp nye folk sammen med andre, gjøre low-lvl instancer uttalige ganger selv om har gått lei for en trillion ganger siden.

dette synes hvertfall jeg er selve skjarmen i wow.

Skrevet (endret)

Jeg har ikke peiling på hvorfor jeg spiller det. Jeg hater det egentlig, å lvle opp går treigt, å ikke ha nok gull er vanlig, farming er treigt, drop rate er treigt, folk er sure og overlegne. Likevel så har jeg en trang til å spille det hver eneste dag, og jeg lovte meg selv å slutte når jeg ble lvl 60 men lvla likevel til 70 kort tid etter det... :no:

Edit: Spillet gjør meg gretten, sliten og trøtt.

Endret av Dragonheart
Skrevet
Hvorfor stenger du ikke accounten din hvis du hater det så mye da?

9569589[/snapback]

Fordi man er avhengig.

9569594[/snapback]

Horde eller Ally? Om du spiller ally reroll horde :p gjorde det jeg og det ble som å ikke ha spilt wow i det hele tatt igjen :D fikk tilbake all gleden ;)

Skrevet

9569589[/snapback]

Fordi man er avhengig.

9569594[/snapback]

Avhengig blir man av russtoffer og lignende, at du ikke klarer å slutte med WoW betyr at du er et svakt menneske.

Selv spiller jeg for at det er gøy.

Skrevet

Som med alle andre spill så spiller jeg Wow fordi det er gøy. Har gått lei og sluttet flere ganger, men etter ei stund er lysten tilbake og så er det i gang igjen. For min del liker jeg også godt MMO sjangeren, og å ha en virtuell verden å suse rundt i.

Skrevet

9569589[/snapback]

Fordi man er avhengig.

9569594[/snapback]

Nei, det sier bare folk fordi de er selv blitt lurt til å tro at de er avhengig, slik at de ikke trenger å ta ansvar for at de er svak og har et så kjedelig liv at de spiller wow for å trøste seg.

Bare jeg som lurer på om alle som er avhengig aldri har prøvd et mmorpg før WoW kom? Så når WoW kom så oppdaget de at man gjorde "framgang" og fikk e-peen jo mer man spilte ingame.

Skrevet

9569589[/snapback]

Fordi man er avhengig.

9569594[/snapback]

Nei, det sier bare folk fordi de er selv blitt lurt til å tro at de er avhengig, slik at de ikke trenger å ta ansvar for at de er svak og har et så kjedelig liv at de spiller wow for å trøste seg.

Bare jeg som lurer på om alle som er avhengig aldri har prøvd et mmorpg før WoW kom? Så når WoW kom så oppdaget de at man gjorde "framgang" og fikk e-peen jo mer man spilte ingame.

9577106[/snapback]

Hva med alle de som mister kontakt med venner og familie, som dropper å gå på fest og andre sosiale begivenheter?

Går de under "har et så kjedelig liv at de spiller wow for å trøste seg." også?

Skrevet

Hva om de var lei av å gå på fest? Hva om de var emoer som hatet vennene og familien sin? Så finner de et underholdende spill og spiller det, og når de skal slutte å spille fordi andre folk vil det så gjør de ikke det, fordi det er bedre enn det livet de hadde?

Skrevet

Spiller fordi det er gøy å gjøre instancer (vanlige+heroics) med rl kompiser. Raids og store guilds som sier du skal gjøre ditt og datt er noe pes. Er med i en da, men tar det ikke så seriøst.

Skrevet

Jeg snakket dritt om WoW før jeg prøvde det da. Så der feiler jeg. Spiller det fordi det er jævla morsomt. Jeg går mest bg på lvl 29 (nesten-twink) hunter, er dritmorsomt det. Og selfølgelig bruke lang tid på en quest, og så får man en dritbra reward på slutten...det er herlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...