MysticoN Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 For meg er det: 1. Kaleb (Priest of Mamut) 2. Gale Simeon Vær hilset de svulmende. Jeg er Gale Simeon. Fyllebøtte, galning, tidligere vakt og nå lakeien til den uvaskede Conan.. :!:
Erasus Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Favoritten er jo Conan, eller så ville man jo aldri gidde å lese noe særlig. Favoritt villain er Styrm.
MysticoN Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Skrevet 18. oktober 2007 Favoritten er jo Conan, eller så ville man jo aldri gidde å lese noe særlig. Favoritt villain er Styrm. liker Conan selv, men litt rart at det er kun jeg som liker noen andre bedre.
hallgeirg Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 jeg liker godt Belit.. har bare lest 2 noveller ho er med i, men håper på flere..
Killer_DT Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg er vel en av de få som har sansen for Thoth-Amon tenker jeg.
Zarachas Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Belit er min favoritt, bortsett fra conan da seff
hallgeirg Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Conan og Balthus i Beyond the Black River. OMG! jeg leste den fredig i dag.. jeg synes Balthus og den hunden de plukker opp. Det er så sykt bra skrevet når Balthus og hunden oppholder Pictene for å redde nybyggerene.
LordjOX Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Conan og Balthus i Beyond the Black River. OMG! jeg leste den fredig i dag.. jeg synes Balthus og den hunden de plukker opp. Det er så sykt bra skrevet når Balthus og hunden oppholder Pictene for å redde nybyggerene. Ja helt enig, det er en typisk frontier historie og jeg er veldig glad i sånt. Pluss at alt slettes ikke ender bra for alle parter. Conan er ikke sånn at alle snille er helter og kan komme igjennom alle farer.
hallgeirg Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 det er det som er så genialt. man vet aldri hvem som kommer til å overleve (utenom Conan) jeg fikk den "collected works of REH" for ei stund siden. er ca hallveis nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå