Gå til innhold

Hva skal dere bli?


sxs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Er utdannet teknisk tegner og hadde tenkt å bli ingeniør men likte ikke helt tanken på å sitte bak en pc resten av livet.

Nå står det heller mellom fotograf, kameramann, lokomotivfører, dykker, lydteknikker, landskapsarkitekt, propduktutvikler, noe innen sivil luftfart eller reise.

Lenke til kommentar

Jobber nå som elektrikker, men sitter og venter på svar fra Høgskolen. Har søkt forkurs. Planen er å søke elkraft etter forkurset. Syntes det virker utrolig spennende. Jeg skal ikke fortsette som elektrikker, det er uansett sikkert ;).

Endret av .Andre
Lenke til kommentar
Lege er planen... brukt 2 år etter vgs på å forbedre karakterer (5 eksamener tilbakelagt nå i mai), og jobbet i gamlehjem i 8 måneder nå mtp praksispoeng og er meget keen på å begynne å studere.

Kan jeg spørre hvilket karaktersnitt du regner med å få på førstevitnemålet emd de nye karakterene?

Lenke til kommentar

2 mill i året hvis du jobber i feriene og er spesialist, men du ender opp med ca 1 mill etter skatt så det er egentlig ikke så stor vits :p

 

Selv har jeg veldig lyst til å drive med noe innen film, sikter på utdanning i Bonmouth (elns :p ) for å lære meg digitale effekter. så håper jeg for guds skyld at jeg finner meg en fast jobb i et heller stort firma som driver med noe innen film, der jeg kan få en relativt god inntekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...