Gå til innhold

NTNU-/Diskusjon.no-treff i Trondheim

Zethyr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
dere trenger en jente til.

9546296[/snapback]

Hva, vi har jo allerede Hanne, Vegard og denne Lanka. Tre stykk burde jo holde i massevis.

9546500[/snapback]

Oi oi. Hånet på det verste på nettet. Lurer på om jeg skal gi fra meg plassen :(

Skrevet
Fordeles på to steder? Kjipt det da, da er det bedre om vi drar hit da. Ikke noe stress om noen må sitte på gulvet vel?

9550701[/snapback]

Har du mye plass er det bedre enn alt ! :D Å fordele oss, og så møtes senere ut på byen, var en løsning siden vi ikke hadde noen tilgjengelig som kunne være vertskap for flere enn 10-12 stk.

Hvor holder du til ?

Skrevet
Samma for meg hvor folk sitter, jeg skal ha sofaplass.

9550740[/snapback]

Right on.

Hierarkiet er som følgende:

1. Glint

2. Lars

3 -> inf. Almuen/den gemene hop.

Skrevet

Jada, påsan :)

Det er vel egentlig en litt misvisende tittel på tråden, men den ble slik siden opphavet til treffet startet i NTNU-tråden. Ingen sjekker om du har semesterkort når du møter opp :thumbup:

Skrevet

Hopen klarer aldri å opponere mot makthaverne. Husvert og trådstarter må gjerne få lov til å tro at de har noe de skulle ha sagt i denne saken, men det er natuligvis ikke tilfelle. Tenk på dere selv som Luxemburg i en FN-forsamling.

Skrevet (endret)
Tenk på dere selv som Luxemburg i en FN-forsamling.

9550869[/snapback]

Høyest verdiskapning per person av alle land i verden f.eks. er da ikke så dumt. Luxembourg :love:

Men dessverre: Siden du har trent grappling og diverse kampsporter (edit; du har gjort det, right?) tror jeg heller at jeg må invitere deg til å sitte på fanget enn å prøve å sloss om sofaplassen.

Endret av Zethyr
Skrevet (endret)

Sounds like a plan, så lenge det ikke er på Lade eller liknende.

1 stor gruppe er bedre enn 2 små grupper.

Endret av Zethyr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...