Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tysk og rettskrivning


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg kan ikke så bra tysk, men har nå gjort mitt beste i å lage en liten stil.. jeg bare lurer på om en kan hjelpe meg å rettskrive den?

 

Her er stilen:

 

Die Sommerferien !

 

Ein Sommer, als es sehr heiß war, gingen ich und meine Familie zum Strand !, als wir im Strand ankamen, den wir viel ! schwammen, als wir beendet wir aßen eine Menge netter Schokolade Icecream ! waren es sehr gut war.

 

Als wir hatten, sunbathed viel uns hörte jemand, vom Wasser zu schreien. Es war eine Dame, die nicht schwimmen könnte, und es war ein Haifisch !, welches die Leute im Wasser bis zum schnellen Strand sehr kamen, aber die fette Dame im Wasser bildete es nicht. Jeder dachte, daß sie sterben würde, aber dann ich in das Wasser sprang und sie schwamm. Meine Mama und Vati schrieen, und ich war erschrockenes !, das ich versuchte, die fette Dame zu erreichen, aber I didnt folgen ! ich irgendwie handhatte, mit der fetten Dame nach meiner Rückseite zu schwimmen. Als wir fast den Strand schlugen, nahm der Haifisch die fette Dame und schleppte sie in das Wasser. Jeder dachte, daß sie im BegriffWAR zu sterben, aber dann der Haifisch sie küßte. Die fette Dame war die Frau des Haifischs, !, das Mama mit allen anderen Damen am Strand schrie, und ich aß Eiscreme !

 

Das Ende !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Her er btw engelsk versjon som jeg har oversatt fra

 

 

The summer holiday!

 

One summer, when it was very hot, me and my family went to the beach! When we arrived at the beach we swam a lot! When we were finished we ate a lot of nice chocolate icecream! It was very good.

 

When we had sunbathed a lot we heard someone screaming from the water. It was a lady who couldn't swim, and it was a shark! The people in the water came up to the beach very fast, but the fat lady in the water did not make it. Everybody thought she would die, but then I jumped into the water and swam her. My mum and dad screamed, and I was scared! I tried to reach the fat lady, but I didnt succeed! I somehow managed to swim with the fat lady upon my back. When we almost hit the beach, the shark took the fat lady and dragged her into the water. Everybody thought she was going to die, but then the shark kissed her. The fat lady was the shark’s wife! Mum was crying with all the other ladies at the beach, and I ate ice cream!

 

The end!

 

 

 

 

 

takk hvis noen gidder å hjelpe.. innlevering snart!! :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville ikke brukt noe google translator som den over anbefaler. Er mye mye feil i tekstene den produserer.

 

Ville for øvrig rettet den engelsken før jeg hadde brukt noe retteprogram.

 

"...I jumped into the water and swam her" ?

 

"Me and my family went to the beach".. Når du snakker om deg selv bør du alltid nevne deg selv til slutt. "My family and I went down to the beach"

 

 

Men nå var det vel tysken du ville ha rettet :p ?

Endret av jolleguten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...