Gå til innhold

World in Conflict anmeldelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har testet fullversjonen av spillet i en ukes tid nå.

Bruker nok en litt nyere beta-driver fra nVidia enn hva som er ute. Ting går ganske bra, men er noen ganger frame-rate synker litt mye ned. Spesielt med mange enheter i bevegelse og mye eksplosjoner.

Jeg spiller med en Core2Duo på 3,0GHz, 2GB RAM og nVidia GeForce 8800GTX. Oppløsning 1920x1200, AA på 4x, alle detaljer på max.

For release av spillet så har nVidia kommet med driver 163.69 i WHQL. Dette vil gjøre mye.

Det kommer også nye beta-drivere ganske snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Raptor,20/09-2007 : 23:17]Har testet fullversjonen av spillet i en ukes tid nå.

Bruker nok en litt nyere beta-driver fra nVidia enn hva som er ute. Ting går ganske bra, men er noen ganger frame-rate synker litt mye ned. Spesielt med mange enheter i bevegelse og mye eksplosjoner.

Jeg spiller med en Core2Duo på 3,0GHz, 2GB RAM og nVidia GeForce 8800GTX. Oppløsning 1920x1200, AA på 4x, alle detaljer på max.

For release av spillet så har nVidia kommet med driver 163.69 i WHQL. Dette vil gjøre mye.

Det kommer også nye beta-drivere ganske snart...

9539070[/snapback]

Får du spill/beta drivere før alle andre? Hvordan er dette mulig, er det pga din jobb?

Endret av Andreas045
Skrevet

Har selv vært med på beta programet av wic og har spilt demo'n. Jeg har sagt dette tidligere enten elsker du dette spille eller så hater du det.

1. Dette er et spill som i prinsipp er et multiplayer spill og uansett om du spiller singelplayer eller multiplayer så er "gameplay" det samme dvs du skal holde soner for og vinne.

Og historien du skal igjennom er heller tyn.

2. Grafisk er det noe av det flotteste som er laget men........ gameplay er fra helvete.

Så og gi dette terningkast 6 er vel ganske drøyt. Og den spill test gjort av VG.no er jo helt bak mål.

Jeg ville nok legge meg på 4.

Så er vel litt skuffet over dette og speilet over game play.

Skrevet
Får du spill/beta drivere før alle andre? Hvordan er dette mulig, er det pga din jobb?

9539113[/snapback]

Ja, noen. Drivere får jeg lenge før de kommer ut.

2. Grafisk er det noe av det flotteste som er laget men........ gameplay er fra helvete.

Er ikke enig. Jeg synes gameplay fungerer bra. i alle fall i single-player.

Multi-player har jeg ikke spilt så mye.... :) Er nesten ingen der inne enda... :)

Skrevet

Skjønner ikke hvordan karen kan spille med nyere beta-drivere, når dem enda ikke har gjort den nåværende betaen offisiell for andre OS'er enn XP.

Skrevet
Har selv vært med på beta programet av wic og har spilt demo'n. Jeg har sagt dette tidligere enten elsker du dette spille eller så hater du det.

1. Dette er et spill som i prinsipp er et multiplayer spill og uansett om du spiller singelplayer eller multiplayer så er "gameplay" det samme dvs du skal holde soner for og vinne.

Og historien du skal igjennom er heller tyn.

Så og gi dette terningkast 6 er vel ganske drøyt. Og den spill test gjort av VG.no er jo helt bak mål.

Jeg ville nok legge meg på 4.

Så er vel litt skuffet over dette og speilet over game play.

Nja, at det er et elsk/hat-spill vil jeg ikke si. Det blir litt som å påstå at Half-Life var et elsk/hat-spill. Mulig du klarer å grave frem noen som ikke likte det, men da var det nok mer sjangeren de hadde noe imot og ikke selve spillet.

Du er i alle fall den første jeg har hørt som ikke likte "World in Conflict", så kanskje det egentlig er sjangeren du ikke liker..?

Fint hvis du kan spesifisere hva du ikke likte med anmeldelsen min, ("helt bak mål" forteller meg ikke så mye) så skal jeg se om jeg kan få begrunnet punktene litt grundigere :)

Skrevet

Eg har både spelt demo'en og beta'en på min Dell Inspiron 6000 frå førre århundre (Intel Pentium M740, 1024 MB og ATI Mobility Radeon X300 med 128 MB), og det hakka ikkje litt ein gong.

Jo, okey, når nokon slapp ein atombomba begynte pc-en å slite noko saftig, men utanom det hadde eg ingen problem med lag.

Drit kult spel :D .

10/10 er vell fortjent :) .

Skrevet

driver å spiller demoen bare nå, måtte vente til gtx kortet mitt for å få bra spillopplevelse..og den ekstra ram brikken.

Var skuffa med en gang da det ikke var fps som jeg trodde det var men, det virker ganske artig alikevell.

Skrevet

Testet det litt nå, og jeg ble gledelig overrasket over hvor bra det fungerte på min 3 år gamle maskin! :D Ok, jeg merker at den sliter litt her og der, men jeg har sett mye verre prestasjoner, det ble absolutt spillbart. :)

Skrevet (endret)
Testet det litt nå, og jeg ble gledelig overrasket over hvor bra det fungerte på min 3 år gamle maskin! :D Ok, jeg merker at den sliter litt her og der, men jeg har sett mye verre prestasjoner, det ble absolutt spillbart.  :)

9544337[/snapback]

Ble gledelig overrasket jeg også.

Har opteron 185, 2,6 GHz, 2xWD74 GB RAID0 og skampletten AGP GeForce 6800GT. Vet at skjermkortet ødelegger "maksen" men det er absolutt spillbart ja :) Går fint det.

Svein.

Endret av Sveinl
Skrevet

kan jeg kjøre WIC med HP pavillion dv9005ea:

AMD Turion 64 X2 tl-50

Nvidia Geforce go 7600 256mb

1GB RAM (tenkt å oppgradere til 2)

Takker og bukker og ruller meg i høyet for svar :)

Skrevet

Har hele spillet, beste strategi/taktiske spillet ever!

Nei, jeg tuller ikke. Fra lyden til grafikken og for ikke å nevne spillbarheten. Glem det med å bygge nye bygninger i timesvis for så å sloss i 5 minutter.

Dette er rett og slett en gjennomtenkt spill, trodde aldri at den skulle nå så langt etter å ha spilt MP betaen.

Folkens, løp og kjøp, de best brukte 450,-!

Skrevet
Finnes det noen steder man kan kjøpe på nett og så laste ned spillet?

9555163[/snapback]

Hei. Det ser ikke sånn ut. Sjekket hos sierra og WIC's hjemmesider men fant bare demo for nedlasting.

Plata er relativt stor (5,5 GB) og jeg antar at det bare selges på DVD-ROM.

Svein.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...