Gå til innhold

Småprat rundt/om BF2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er 3 forskjellige størrelser på hvert kart, de 2 største er kun tilgjengelig i multiplayer (online). Det finnes sikkert noen mods (modifikasjoner) som gjør at du kan spille alle størrelser i singleplayer.

Men hvis bare vil teste de nye leketøyene, uten å spille online, kan du trykke Create local under Multiplayer - da får du tilgang til alle størrelser, men da blir du mutters alene på kartet.

• 2 uker senere...
Det er 3 forskjellige størrelser på hvert kart, de 2 største er kun tilgjengelig i multiplayer (online). Det finnes sikkert noen mods (modifikasjoner) som gjør at du kan spille alle størrelser i singleplayer.

Men hvis bare vil teste de nye leketøyene, uten å spille online, kan du trykke Create local under Multiplayer - da får du tilgang til alle størrelser, men da blir du mutters alene på kartet.

Det er ikke sant, jeg har da spilt på de småe mappene multiplayer maaange ganger -.-

• 7 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei

Trenger litt hjelp til og få joystick til og funke på BF2 men den reagerer ikke på neg skal konfigurere den på BF2>Settings>Controls>aircraft. den fungerer og legge in knappene på joy sticken men ikke gasses og selve styringen. jeg har testet joy sticken sa jeg vet at den funker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...