Gå til innhold

Småprat rundt/om BF2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 3 forskjellige størrelser på hvert kart, de 2 største er kun tilgjengelig i multiplayer (online). Det finnes sikkert noen mods (modifikasjoner) som gjør at du kan spille alle størrelser i singleplayer.

Men hvis bare vil teste de nye leketøyene, uten å spille online, kan du trykke Create local under Multiplayer - da får du tilgang til alle størrelser, men da blir du mutters alene på kartet.

• 2 uker senere...
Skrevet
Det er 3 forskjellige størrelser på hvert kart, de 2 største er kun tilgjengelig i multiplayer (online). Det finnes sikkert noen mods (modifikasjoner) som gjør at du kan spille alle størrelser i singleplayer.

Men hvis bare vil teste de nye leketøyene, uten å spille online, kan du trykke Create local under Multiplayer - da får du tilgang til alle størrelser, men da blir du mutters alene på kartet.

Det er ikke sant, jeg har da spilt på de småe mappene multiplayer maaange ganger -.-

Skrevet

Eh ja, har ikke nektet for det. Jeg skrev at de de 2 største kartstørrelsene (dvs 32 og 64) er tilgjengelig i multiplayer. Dvs. at 16 er tilgjengelig både i sp og mp.

• 7 måneder senere...
Skrevet (endret)

Det blir dobbeltpost, men det får våge seg, lage litt liv igjen her eller? mange som spiller aktivt enda?

EDIT: Hca er en road kill foresten?

Endret av Dernel
Skrevet

'Road kill' er hvis du knerter en person vha. et kjøretøy, direkte eller indirekte, uten bruk av våpen. F.eks du kjører over en stakkar med et kjøretøy, eller du sprenger et kjøretøy og eksplosjonen dreper denne stakkaren.

Skrevet (endret)

Til å bli et spill som begynner å trekke på årene, så holder det seg godt. Det er mange fulle servere, både norske og utenlandske. Siden godværet uteblir framover, så blir det BF2 på disse kalde høstkvelder... ;)

Endret av *meep*meep*
  • 3 uker senere...
Skrevet

Steike det, har lyst å fly litt i zatar wetlands no. Prøva meg i singelplayer fyst før eg joina ein server der folk ikkje kan mase på meg ^^ :p synd dvd'n min er ødelagde. Men eg veit råd ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

BF2 er kjempe gøy, kommer aldri til å bli lagt på hylla :)

pleier for det meste å spille inf på Strike at Karkand, utrolig kjekt

Skrevet

Hei

Trenger litt hjelp til og få joystick til og funke på BF2 men den reagerer ikke på neg skal konfigurere den på BF2>Settings>Controls>aircraft. den fungerer og legge in knappene på joy sticken men ikke gasses og selve styringen. jeg har testet joy sticken sa jeg vet at den funker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...