Gå til innhold

Småprat rundt/om BF2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Angående vista...

Flere som får memory.dll error ved 2. loading...? Jævlig irriterendes, spesielt på servere som reloader etter 2 runder. :hmm:

Hvis du har overklokket systemet; klokk det litt ned.

Hvis du har noen form for strømsparing på på harddisken; skru det av.

Du kan også prøve å skru ned grafikken litt.

Nye driver er også et "must."

 

Et av de (eller alle) fikset det problemet hos meg.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål.

Jeg kjøpte bf2 complete edition og innstallerete det. Fikk innstallert alt utenom Special Forces. Sto at det var en feil med patchen.

I starten funket det å spille online, men etter vært ble jeg kicka av punkbuster hele tiden.

Så lånte jeg det bort til kompisen min. Han fikk innstallert alt og spiller på accounten min.

 

Hva er problemet hjemme hos meg da?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis du har installert alt så er det bare å sette i gang.

Booster-pakkene Euro Forces (EF) og Armored Fury (AF) inneholder hver 3 kart. Disse er da i tillegg til vanlig BF2, så det er bare å starte BF2 som normalt og finne servere (hvis du skal spille online) som har disse kartene i sin rotasjon.

Tror det er bedre at jeg linker til en side som har mer generell info, istedet for at jeg ramser opp hva de inneholder. Sjekk her.

Lenke til kommentar

Jo, altså, jeg har prøvd noen av de nye banene. (regner med den highway-banen, og den "kornåker"-banen er noen av dem?) Men jeg har liksom ikke fått bruke, ja, la oss kalle det "tingene". :)

EDIT: Og så en ting til. Jeg må bare beklage at jeg er litt noob (uten ""), men jeg merket at på bildene over banene på den siden du ga meg link til, hightow, så banene mye større ut.

Jeg har bare spilt de små versjonene... Må jeg spille på nettet for å spille de store versjonene?

Endret av double-a
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...