Gå til innhold

– Faen ta Halo (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han der fyren må jo være dum ?  :dontgetit:

 

Halo er og blir noe spesielt,.

Historien er genial, enorm stemning, store sletter, natur, og ikke minst musikken. :thumbup:

9501816[/snapback]

 

Historien er helt grei. Ikke noe mer. Men viktigst av alt, den står til spillet. Halo er et ukomplisert spill, da passer det med en ukomplisert histore som bakgrunn. Sparsomt med cutscenes, ikke noen intrikate intriger.

 

Helt riktig valg av Bungie å implementere en slik type historiefortelling, men å påstå at historien i seg selv er "genial" blir feil. Den er bare med på å gjøre spillet genialt ved å kjenne sin plass.

 

 

Jaffe skulle aldri latt dem trykke "fuck Halo", det blir helt feil i forhold til det han faktisk sa, og skaper bare misforståelser blant ivrige fanboys :wallbash:

Lenke til kommentar

Mens for oss litt objektive med et par konsoller i stua og en pc på kontoret så klarer vi å se at han følte for å gi litt fan for en gangs skyld.

 

 

Hmm halo ja, personlig syns jeg:

 

Halo 1: på pc? elendig. I forhold til det utvalget som fantes på den tiden var det trist. På konsoll? Det eneste FPS spillet til konsoll som hadde fått "det" (hva det nå enn er :p) til siden Goldeneye på 64.

 

Halo 2: lei SP, MP var og er en hangout for småunger med adhd som noen andre her påpekte. Det har sin sjarm, men faktum er at når jeg som gamer hadde mulighet til å velge i titler fra PC så var det nesten latterlig å i det hele tatt begynne å sammenligne.

 

Storyen er fattig, lydbildet er godt, Halo 1 på xbox var innovativt FOR SITT MARKED, mens halo 2 rett og slett bare er re-hash.

 

Jeg kommer antagelig ikke til å kjøpe halo 3, jeg har gears of war og CoD4 Beta nå som virker lovende, det kommer uansett til å komme mange andre spill på 360 utover som jeg kan bruke tiden min på.

 

Og jeg har enda ikke fått spillt igjennom Twilight Princess :/

 

Og joda, PS2 VAR den beste konsollen i en lang stund (løpet var rimelig jevnt mot slutten), likesom snes og nes var kongen på haugen i sin tid, men det så vi ikke på med objektivt blikk før 3 år etter neste generasjon konsoller var vel i hus. Så, det går an å spare seg for fanboy tendensene hmm? Om et år eller to til har vi antagelig spillutvalg nok til å innse om vi liker det vi har i hifiracken eller ikke.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...