Gå til innhold

Hvordan finne ut av Secret Answer?


Anbefalte innlegg

brorn min har nettop skaffa seg ny pc, og han vil ha en av WoW charactersa sine over på en annen account så vi kan spille samtidig.

Jeg har finni ut at man må kunne Secret Answer på begge accountene for å kunne flytte over en character, og da lurer jeg på; hvordan kan jeg finne ut secret answer på min gamle account før jeg får spørsmålet når jeg skal flytte den over?

 

Har ikke kjøpt den nye accounten broren min skal bruke enda, så kunne vært greit å vite så jeg ikke går på en smell når vi skal bytte over en character ;)

Endret av Quitter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
brorn min har nettop skaffa seg ny pc, og han vil ha en av WoW charactersa sine over på en annen account så vi kan spille samtidig.

Jeg har finni ut at man må kunne Secret Answer på begge accountene for å kunne flytte over en character, og da lurer jeg på; hvordan kan jeg finne ut secret answer på min gamle account før jeg får spørsmålet når jeg skal flytte den over?

 

Har ikke kjøpt den nye accounten broren min skal bruke enda, så kunne vært greit å vite så jeg ikke går på en smell når vi skal bytte over en character  ;)

9485729[/snapback]

 

Lurer litt på det samme jeg. Ikke at jeg har bruk for det, men jeg husker ikke mitt "secret answer". Kanskje mulig å få det sendt på mail ?

Lenke til kommentar

Jeg mistet mitt, og sendte mail til blizzard for å spørre om det var noen måte jeg kunne få tilbake SQ og SA på. De mailet med da en ganske enkel layout som jeg skulle følge for at dette skulle ordne seg.

 

Account Name:

Last Name:

First Name:

Update my Registered Email address?:

Secret Question: Ønsket SQ

Secret Answer: Ønsker SA

Bilde av førerkort/pass

Bilde av cd keyen, sammen med WoW boksen(e)

Bilde av DEG sammen med førerkort og WoW boksen(e)

 

Tok ett par dager, så hadde jeg fått skiftet SA og SQ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...