Gå til innhold

BK: Padde på tur i skogen


FreeMan

Anbefalte innlegg

194907737-O.jpg

 

Hadde egentlig håpet på bilder av storkarv som sluker fisk, men de uteble denne gang.

 

På vei hjem kom jeg over denne padden.

Den satt ikke lenge nok rolig til at jeg fikk ryddet vekk kvister og løv.

 

Personlig så synes jeg lyset traff godt på bildet over.

 

Her er noen flere bilder av padda:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

194907861-O.jpg

 

194907814-O.jpg

 

194907774-O.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*Raskt svar*

 

Jeg synes faktisk alle bildene var veldig fine, untatt det siste. Dette ble for rødt, akkurat som om du skulle hatt feil hvitbalanse. Ellers så var det nydelig fokus og god kontakt. Du kom også veldig nærme, som gjorde seg veldig bra.

 

Jeg synes faktisk det var bra at du ikke fikk ryddet vekk grenene på første bilde, for dette ble veldig fint, selv med alt det andre i bilde.

 

Ta flere slike bilder, de var nydelige... :)

Lenke til kommentar

Det du presenterer i tråden er kjempeflott. Jeg likte det iallefall godt. Av de andre falt jeg for det nærbildet. Om ikke padda hadde sett den veien, eller om du hadde hatt mer på venstre side og mindre på den siden du har noe tror jeg det ville blitt bedre. Eller om du kanskje cropper bort litt på høyre side så det blir ett stående bilde? Men det var iallefall fine froskebilder. :)

----

(det gikk litt i surr med høyre og venstre her..)

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Takk for hyggelige og raske tilbakemeldinger.

 

Skal bestille 50x75cm utskrift på det første bildet. Tror det vil passe bra på veggen her.

 

Visste på forhånd at jeg kom til å bli et matfat for flått når jeg gikk vekk fra stien og la meg ned på bakken blandt vegetasjonen.

Så flere flått som krøp oppover armen. Disse fikk jeg fjernet, men noen andre fant dessverre veien oppover bena.

Hadde en lite hyggelig jobb med å fjerne flått når jeg kom hjem.

 

Men hva gjør man ikke for bildene sine. Litt må man ofre :)

 

Nå er det slutt på regnet her for en stund. Leste at padder er aktive etter regn. Så nå er det ut og se etter flere padder :cool:

Lenke til kommentar
Lyssettingen i det første bildet var vakkert. Bra jobbet.

9489261[/snapback]

Enig i det. For meg er det varmen i det lyspunktet som omgir padden som gjør bildet bra. Jeg har ikke for vane å gi så mange kommentarer til dyre/naturbilder, siden det er så mange som gir dem kommentarer likevel. Jeg kommer likevel med noen få kommentarer inni mellom, fordi jeg ser noe jeg liker i bildet. Det gjorde jeg altså her, selv om det ikke er en genre som jeg har særlig peiling på. Det eneste jeg kan sette fingeren på er den voldsomme rammen. Den blir i det kraftigste laget i forhold til motivet. Jeg synes det er litt malplassert med en slik Ikea-ramme på et så naturalistisk bilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...