Gå til innhold

De syv dødssyndene på tv2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
mhm, kompisen min hadde hørt no om at han hadde liggi med en mindreårig, men det må da vel være litt for drøyt... ? selv for schau :dontgetit:

Tror ikke han som schau skal ha sex (eller lignende) med er mindreårig (han som Bob_3 har bilde av). Har lest at han er en 30 år gammel bartender.

Skrevet
Knakk sammen når Schau tok såpedispenseren og trykka såpe ned i munnen og når han dreit i bleia... :rofl:

Utukt neste uke \o/

Eg lo så nesten ikkje fekk puste da han dreit på seg....

Skrevet
mhm, kompisen min hadde hørt no om at han hadde liggi med en mindreårig, men det må da vel være litt for drøyt... ? selv for schau :dontgetit:

Tror ikke han som schau skal ha sex (eller lignende) med er mindreårig (han som Bob_3 har bilde av). Har lest at han er en 30 år gammel bartender.

35 år. Og de har vel ikke direkte sex, selv om det er ganske nært.

Gleder meg stort til å se igjen de scenene der, lo meg omtrent ihjel forrige gang.

Skrevet

Gårsdagens episode var ikke så bra som de to foregående, men nå var jo dødssynden kjedeligere også. Lo godt da han dreit på seg, de viste faktisk pikken hans på tv :p. Lo også godt da de tok fra han alt han eide, og gav han to flasker brennevin.

Skrevet (endret)

Showet er digg , men denne dødsynden er ikke så underholdene som di andre

han sa jo selv på Thomas & Harald at missunnelse var den vanskelige synden å bryte

Første episode var best. han så lattelig ut som dame

ke pokker dritter i buksa på TV haha og spiser såpe , fikk latterkrampa..

Endret av CatoZ
Skrevet

Eneste programmet jeg har sett er det som gikk sist nå, syns ikke at det var noe spesielt bra jeg. Jeg har hatt sansen for mye av det Schau har gjort tidligere.

Skrevet (endret)

Synes den første episoden hittil har vært den morsomste. Fråtseriepisoden var helt OK, flirte kraftig i den delen når han skulle bli pølse. Misunnelses-episoden ikke var så spesiell, men ansiktsutrykket til Kristoffer når han dreit på seg var hillarious. :D

edit: dildomaking var helt fantastisk

Endret av eriklur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...