Jennifer Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0entry9480033 Endret 12. september 2007 av Tanya
Chad Thundercock Skrevet 11. september 2007 Forfatter Skrevet 11. september 2007 Er det et kvinne menneske eller en kar med usikker legning?? Hahaha for en tulling :!:
Martin-sama Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Hva er det her for noe? Det er noe av det verste jeg har sett/hørt
NiceViolence Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 La Britney være i fred!! kHmvkRoEowc 9474277[/snapback] Åherregud!! Det der var rett og slett tragikomisk
TomJ Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 (endret) La Britney være i fred!! kHmvkRoEowc 9474277[/snapback] Couldn't stop laughing! Det var dagens høydepunkt... :!: Endret 12. september 2007 av TomJ
marfant Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Hehehehehehehe Det ligger en til inne på youTube. Vet ikke hvordan jeg får videoen inn her. http://www.youtube.com/watch?v=h863nXDqCM0 Der er linken i allefall. Dette er konge underholning. Snakk om utdritning :!:
loathsome Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 (endret) Fy flate så slapp i trynet hu var. Playback og dårlig miming, åjess. Det ser jo ikke LITT ekte ut, en gang. Hahaha. Endret 12. september 2007 av loathsome
Bytex Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Vi har allerede en tråd med disse youtube-videoene https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=829089&hl=
Chad Thundercock Skrevet 12. september 2007 Forfatter Skrevet 12. september 2007 Tatt i betrakning at hun har født to barn, ser hun ikke så fysisk værst ut...
Kenny Bones Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Synes hun så veldig bra ut jeg! Fortsatt ganske spretten rumpe! Når jeg først så introen tenkte jeg, damn, Elvis-rippoff ja. Men så ble det hakket bedre. Greit nok, lipsynchen var dårlig, men stort sett var det bedre enn forventet for min del ihvertfall. Må sikkert ha vært sinnsykt stressende backstage rett før showet. Men jeg synes ikke hun er tragisk på noen måte jeg. Synes faktisk synd på henne med tanke på hva hun har gått gjennom. Tror ikke det er lett å være superstjerne fra man er 15 år eller hva det var. Gigantisk press fra hele verdens medier kan få den beste av oss til å bli litt tullete. Men det hun burde ha gjort i begynnelsen da det begynte å skli litt ut, er å ha gått i fullstendig dekning en god stund for å roe seg ned. Mediene hadde sikkert vært ute etter henne likevel, men det må da uansett finnes en hytte på fjellet et eller annet sted der man kan være i fred. Heller det enn den der festingen og dopingen hun drev på med istedet.
Bytex Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 (endret) Nytter ikke å gå fullstendig i dekning når verdenspressen camper utenfor huset og følger med på hvert steg hun gjør utenfor huset sitt. Tror rett og slett hun innså at hun ikke slipper unna noen steder, og bare begynte å ruse seg for å føle seg bedre. Endret 13. september 2007 av Bytex
McBitch Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Hvorfor mimer artister? Nå var dette et mtv-show, men når de på egne konserter tar seg godt betalt, så gidder de ikke synge en gang, da er det for gale. Viser hva som har skjedd med musikken.
Chad Thundercock Skrevet 13. september 2007 Forfatter Skrevet 13. september 2007 Jeg ville fortsatt tatt henne. 9487030[/snapback] Det er vi to om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå