Nota Skrevet 19. januar 2003 Skrevet 19. januar 2003 Har kjøpt dette hovedkortet og maskina er nå oppe og kjører. Det jeg lurer på er om jeg skal koble til den strømledningen fra strømforsningen som har fire ledinger som endel i en slik formasjon i pluggen: . . . . Har aldri brukt denne før og aldri sett et HK der det er mulighet for å koble denne til. Maskina kjører fint uten at denne er koblet til. Men skal jeg plugge den i? Edit: dette bildet kan dere se kontakten jeg snakker om. Den er plassert ca 1 cm til høyre for ATX-strømpluggen.
akzj0n Skrevet 19. januar 2003 Skrevet 19. januar 2003 Synes jeg husker at det stod noe om dette i manualen, har du sjekka det ?
Nota Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Skrevet 19. januar 2003 Er onkelen min sin maskin (bygde til han) så jeg har ikke manualen her. Så raskt gjennom men så ikke noe. Får sette meg ned å lese i den neste gang..
sjefen_ Skrevet 19. januar 2003 Skrevet 19. januar 2003 er ekstra kabel for mer strøm, hvis det trengs. Har du den så sleng den på, hvis ikke, gi faen hvis det er stabilt
Nota Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Skrevet 19. januar 2003 Ok. Da plugger jeg denne i. Takker for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå