Gå til innhold

Fotball-VM for kvinner i Kina 07


Anonym234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja her er den tråden ja.. Lette etter den før i dag men fant den ikke..

 

Ja nå er de videre til semifinale mot Tyskland viss jeg ikke tar feil.

 

Norge scoret på sin første sjange i kampen mot Kina og hadde ingen flere store sjangser utenom et flott skudd som med litt hjelp fra keeper treffer tverliggeren.

 

Norge forsvarte seg bra og Kina ble bare mer og mer frustrert og stresset.

Lenke til kommentar
Ja her er den tråden ja.. Lette etter den før i dag men fant den ikke..

 

Ja nå er de videre til semifinale mot Tyskland viss jeg ikke tar feil.

 

Norge scoret på sin første sjange i kampen mot Kina og hadde ingen flere store sjangser utenom et flott skudd som med litt hjelp fra keeper treffer tverliggeren.

 

Norge forsvarte seg bra og Kina ble bare mer og mer frustrert og stresset.

9555516[/snapback]

Men Norge må skjerpe pasnings-kvaliteten,den var ikke voldsomt imponerende i denne kampen synes jeg.

Lenke til kommentar
Ja her er den tråden ja.. Lette etter den før i dag men fant den ikke..

 

Ja nå er de videre til semifinale mot Tyskland viss jeg ikke tar feil.

 

Norge scoret på sin første sjange i kampen mot Kina og hadde ingen flere store sjangser utenom et flott skudd som med litt hjelp fra keeper treffer tverliggeren.

 

Norge forsvarte seg bra og Kina ble bare mer og mer frustrert og stresset.

9555516[/snapback]

Men Norge må skjerpe pasnings-kvaliteten,den var ikke voldsomt imponerende i denne kampen synes jeg.

9555798[/snapback]

 

Der er jeg enig ja.. Flere ganger ble jeg grundig irritert over at de ikke klarer å sentre ballen til hverandre.

Lenke til kommentar

Elendig kamp fra Norge sin del, masse slurv med passningene. De må skjerpe seg før Tyskland kampen ellers blir det neppe en finale.

 

Bra vi vant :w00t:

 

Semifinalen er på Onsdag klokken elleve, på NRK1, tror jeg.

 

Semifinalen i morgen er klokken 13:45 på NRK1.

 

Selv om Vg's tv-guide sier at den er på NRK2, men det står NRK1 på NRK sine sider... Jaja, blir spennende å se. Det er jo 2 kamper i morgen og bare en er ført opp på TV... De andre dagene har det vært en kl 11 og en kl 14.

 

Elendig kamp av Norge i dag. Typisk at det svikter når det gjelder. Den er jo ikke ferdig men, tror ikke det går vår vei denne gangen.

Lenke til kommentar
Oi, 11-0 til Tyskland og ny rekord i VM. Det beviser litt hvilket kontinent som regjerer i fotball. Horribelt spill av Argentina. SKjønner ikke hvordan de klarte å kvalifisere seg engang.

9465077[/snapback]

 

den forsto jeg ikke helt. Brasil er vel et av de beste laga og kommer fra samme kontinent som Argentina. Da beviser det vel ingenting (?)

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...