Gå til innhold

Den store vannkjølingstråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Maser litt her også jeg. :wee:

 

Lurer på om en HW Labs Black Ice GT Stealth 360 holder til å kjøle 2xD9E og en overklokket firekjerner?

 

Også er det en ting til. Sliter litt med valg av radiator akkurat nå. Det er enten den HW Labs radiatoren jeg linket til tidligere, eller så er det denne. Den HW Labs radiatoren er fin iom at den er tynn og kjøler forholdsvis bra. Den HTSF radiatoren har den fordelen at den kjøler bra, ikke langt fra ThermoChill PA.120.3 i følge Vcore.dk. Men så er den jo litt bredere enn HW Labs også da.

 

Hvilken bør jeg velge? Skal kanskje ha SLI og så skal jeg nok helt sikkert overklokke. Så den må takle det. :)

Lenke til kommentar

slenger meg på denne tråden jeg oxo da :)

 

har en swifteck MCW60 med sånne kobberribber til minne på et GF8800GTS512Mb(G92), hvertfall når jeg tar på disse ribbene så er de sykt varme, ikke så varme at jeg brenner meg, men d er sikkerlig varmt... uansett, noen som vet noen god løsning på dette? muligens noen som bruker samme kjøler?

Lenke til kommentar

Samme måte som Thermaltake radiatoren er festet, men med litt mods. Er ikke sikkert skruehullene passer, og må i verste fall lage ny plate for festing.

 

I tillegg må jeg flytte hele froten et par mm fremover for å få lukket døren pga. tykkelsen på radiator.

 

Kommer nok til å "stjele" litt idéer fra drbo, som allerede har en PA120.3 i fronten av det samme kabinettet som jeg har. Jeg vet i hvertfall at det er mulig :thumbup:

Lenke til kommentar

Jaja :) Du kan jo kanskje feste den oppå? Vil tro det vil være en bedre festemekanisme. Enten kan du ha radiatoren festet oppå kabinettet, og viftene inni (i mellom har du en festeplate, og oppå har du vitegriller for å forhindre å skade radiatoren)

 

Evt. kan du bruke sånne fester til å ha den oppå, så den blir hevet ca. 5 cm over toppen av kabinettet. Orker ikke finne dem nå, men de har de på microplex :)

Lenke til kommentar

Lol :p

 

Bestillte (igjen) PA120.3 fra Thermochill :)

 

De har nå fixet det med frakten, og de regnet ut riktig frakt. Uansett, måtte bestille fra de, siden den på SideWinder var AKKURAT litt for dyr :p

 

Nipler kjøper jeg fra Microplex med tiden. Håper de kan sende i brev, ellers må jeg betale mer i frakt enn for det jeg skal ha :p

Lenke til kommentar
Er det ikke nipler på ThermoChill.com da? :)

 

Jo, men de skulle satan meg ha over 150 kroner ekstra for å frakte dem med radiatoren! (ca. 35 GBP mot 21 GBP i frakt, med eller uten niplene)

 

Sikkert bare en feil, eller akkurat over maksvekt.

 

Uansett, gadd ikke betale så mye for dem ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...