Dec Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Ser at det er offisielt at UK får beta keys til COD4 Beta imorgen, gjelder det da Norge også tro? Har registrert meg som medlem på Eurogamer med Norge som bosted, er det en tabbe, skulle jeg satt opp UK som hjemland for å være sikker på å få betakey?? Eurogamer er en av sitene som sender ut beta keys fra imorgen.
Amored Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Ehh... Jeg registrerte meg med bosted Norge for ca. 2 uker siden, og har hatt betaen i snart 1 uke
Skogslik Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 (endret) Håper vi i norge får muligheten og, så si ifra om det sjer i morgen Endret 6. september 2007 av gas
Amored Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Håper vi i norge får muligheten og, så si ifra om det sjer i morgen 9442373[/snapback] Hvorfor er det slik at noen nordmenn sitter og spiller COD4Betaen nå, hvis den ikke er tilgjengelig for nordmenn da?...
Skogslik Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 vell, vi har vell kanjse fått muligheten allerede her men håper vi får flere.
Amored Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 vell, vi har vell kanjse fått muligheten allerede her men håper vi får flere. 9442413[/snapback] Ja, det hadde vært kult
Snikpellik Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Vil også prøve å få tak i en europeisk beta-tilgang, har jo amerikansk allerede, men kjenner flere som vil ha.
iStephano Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Vil veldig gjerne ha den selv, dette gikk litt forbi meg så jeg gikk glipp av den
Filmvenn Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Congratulations, you have successfully registered to participate in the UK and Ireland public multiplayer BETA for Call of Duty 4: Modern Warfare. We are receiving huge demand from gamers in the UK and Ireland to participate. A title update is currently in progress which means BETA tokens for registrants in the UK and Ireland will start being sent out on Monday 10th September. Bummer...Bioshock og Halo 2 i helga da.
Alex ws Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 http://www.charlieoscardelta.com/beta.php?tab=mo##qid109
Dec Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Fikk min kode på mail selv også isted. Må vente til mandag, surt! Men da er man iallefall igang, gleder meg veldig!!
ymsefisen Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Er det mulig å være sur når man har fått beta-key?
ymsefisen Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Noe spesielt triks for å få activation key fra Eurogamer? Har vært registrert der i mange herrens år. Har ikke fått noe key tilsendt. Jeg har jo betakey fra før, men prøver å skaffe for en kamerat.
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 du må gå inn på giveaways... 17.000 stykker igjen
ymsefisen Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 (endret) Takk for svar, men.. givaways? Hvor finner jeg det? Trodde jeg var passe oppegående, men her kommer jeg virkelig til kort. Edit: Never mind... åssen er det meningen man skulle finne fram til det da!?!? Måtte søke på google for å finne den sida. Endret 7. september 2007 av ymsefisen
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 aner ikke, jeg fant linken på COD 4 forumet. men er ikke sikkert det funker for oss, siden det egentlig er for england. hvis ikke må vi vente til det blir norge... men hvilken side får oppgaven? hmmm Gamer.no?
Tommx Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 (endret) http://gamers.eurogamer.net/giveaways.php?id=8 noen som vett når man får koden tilsent? Endret 7. september 2007 av Tommx
ymsefisen Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Har du lest det som står der da? Du må registrere aktiveringsnøkkelen du får av Eurogamer. I mailen du får like etterpå står det at beta-key'ene blir sendt ut den 10. september
St Veeman Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Har du lest det som står der da? Du må registrere aktiveringsnøkkelen du får av Eurogamer. I mailen du får like etterpå står det at beta-key'ene blir sendt ut den 10. september 9444034[/snapback] Jeg registrerte aktiveringsnøkkelen, og da sto det at jeg var med. Men har ikke fått noen mail etter det om at den kommer på mandag!
Tommx Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Har du lest det som står der da? Du må registrere aktiveringsnøkkelen du får av Eurogamer. I mailen du får like etterpå står det at beta-key'ene blir sendt ut den 10. september 9444034[/snapback] det gikk litt fort i svingene der. men takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå