TanglewoodD Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Nå har jeg leta litt rundt her, og ennå har jeg ikke sett noen tråd om de fine nye prisene for å se på Tv, og alt rundt det nye nettet er surrete, og hele opplegget er jo ugler i mosen, samt det er jo skandlale opplegg. Hvor mye er den nette sum når jeg sitter med TV-en i stua og ser på Tv3 med det nye bakkenettet? ( Kabel TV ) Tror abonnementet er på 3200kr, og digitalboksen rundt 1000-1500kr ? Tror heller jeg tar hammeren og kliner til TV-en jeg.
Rikky Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Hvor mye er den nette sum når jeg sitter med TV-en i stua og ser på Tv3 med det nye bakkenettet? ( Kabel TV ) 9439966[/snapback] Kabel-TV og bakkenett er to forskjellige ting, prisene finner du hos leverandøren din. Hvis du allerede har kabel-TV vil du ikke bli berørt av det digitale bakkenettet. Tråden flyttes fra OT-baren til Parabol, kabel-TV og digitalt bakkenett.
TanglewoodD Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Takk! Ble litt feil ja, for i Snedige Ting tråden sa han ikke akkurat det samme. Vi har bakkenett antar jeg da.. Uansett ; Hvor dyrt blir det da? Er det bare jeg som er irritert over å betale 3000kr for å se på tv ?
agvg Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Mener du NRK3 eller TV3 fra Viasat? Skal du bare se NRK og TV2 med det nye bakkenettet koster tuneren 1499,-. Ser Elkjøp har den til 999,-
Bobben1 Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Mener du NRK3 eller TV3 fra Viasat?Skal du bare se NRK og TV2 med det nye bakkenettet koster tuneren 1499,-. Ser Elkjøp har den til 999,- 9440893[/snapback] Koster kr999 nå for mottager med NRK kanalene og TV2. Tipper at prisen faller hvis man har litt is i magen. Det går jo 6 måneder før man mister signalet så man har tid til å ha is i magen dersom man syns kr. 999 er for dyrt for dekoderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå