Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med Internett :S Iexp. slutter å virke:S


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har et problem med Internetten på PCen min... Den virker fint med en gang... Men når det har gått en stund så slutter internetten i explorer å virke.... Linja er ikke død, for jeg kan spille CSS selv om ikke linja virker... Noen som vet hva det kan være? jeg får heller ikke mozilla til å virke skikkelig heller :(

 

Hilsen Daniel

Endret av Dhack
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Windows XP professional... får ikke opp noe sånnt :S slutter bare plutselig å virke etter jeg f.eks spiller CSS en liten stund :(

 

Det som er rart er at jeg fortsatt kan spille CSS selv om nettet i Iexplorer slutter å virke :S

 

Hadde samme problemet med den forrige PCen min også :S (har helt ny PC nå)

Endret av Dhack
Lenke til kommentar

Canal Digital.... 6Mb in og 1 ut.... sånn kombinert TV og Internett greie!!

 

Er kun min PC i dette huset som har problemet :(

 

Har en mistanke at det kan være ruteren, da den gamle PCen min virker helt fint på trådløst! Men rart at jeg da kan spille CSS, men ikke sitte på nettet :S

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...