Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Var ikke ment som reklame.

 

Men rett og slett sløft av meg, klarte å lese at den het iPhone nano, men det den egentlig heter er jo CECT m188 mini.

 

Om det oppfattes som reklame skal jeg slutte, er vel egentlig bare at jeg er litt for ivirig med å dele det jeg finner ut :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sikkert ment godt, men måten du legger det inn i inn i innleggene dine gjør det åpenlyst at du har relasjoner til siden. Når du ikke en gang vet at kina er berømt for å lage kopier av kjente merkevarer så skjønner du tegninga. Her er bakgrunnssjekk og almennkunnskaper som gjelder. du får ta dette som kritikk og tilbakemelding selv om jeg ser at innlegget mitt var noe sterkere enn intensjonene mine var. Jeg er bare litt lei av reklame.

Lenke til kommentar

Det er motatt og forstått : )

 

Enig i at kildekritikken min er langt ifra den beste, og tar gjerne imot kritikk, som gjør siden min bedre :)

 

Samtidig skal jeg slutte å poste på den måten jeg har gjort de siste gangene og heller fortelle om noe via forumet dersom jeg skulle oppdage noe snasent : ) (Istedenfor å linke det direkte til siden min)

 

Fikk en liten tankevekker nå og det er bra : )

 

Mvh Østbye :)

Lenke til kommentar
Hva er sidepanelet? Hva mener du med å slå av høytaleren? Du kan enten mute den ved å slå av all lyd med volumknappene på siden (2G Touch bare) eller ved å dobbeltklikke på home og dra slidern helt til venstre

* Sidepanelet, det som kommer når du snur den til siden mens du spiller musikk.

* Mener å slå av "høytaleren", sånn at jeg kan høre på musikk uten å bekymre meg

om øreproppene skal falle ut, så alle på bussen hører musikken min...

Lenke til kommentar

hei!

ipoden har begynt å oppføre seg lit rart. home knappen funker ikke. jeg kan ikke gå ut av noe, men jeg kan gå inn på alle apsene og spille eller hva jeg nå vill, men ikke gå ut av det. for at den skal komme på skriveboret må jeg slå den av og på. noen ider på hva jeg kan gjøre?

jeg har jailbreaika den og da kan jeg ikke gå til butikken.

 

trenger svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...