Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting jeg lurer på... Er det egentlig lov å jailbreake? Virker jo egentlig litt sånn, siden det er så allment godkjent... Men nå har jo Apple begynt å sensurere jailbreake på iTunes!

Er det lov å jailbreake, og når kommer jailbreake til 2.1?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ny touch 32gb til 3000? Det var jo kjempebillig. Den gamle lå jo på 4000 enkelte steder..

Ja, og når du da også får høytaler. Da frister det litt mer med den enn en iPhone med 16 gb til 4200.

Skrevet

Har planer om å skaffe meg den nye Ipod Touch som ble lansert på Tirsdag. Så da lurer jeg på, når er det denne kommer i butikkene? Blir det samme pris som det er på Apple.no?

Skrevet

Den vil nok gå ganske så mye over Apple sine! Tipper nok kanskje at Apple også får justert prisene sine etterhvert. Det virker jo som om de er en smule underpriset eller noe, siden de ligger på bortimot prisklassen under den gamle modellen.

Skrevet (endret)
Vel, noe sier meg at bestiller du en iPod touch så har du også råd til å betale frakten, som kommer med ;)

Man trenger jo ikke betale mer for moroskyld, er jo flere pluss sider ved å bestille hos apple. Gratis gravering f.eks...

Edit:

Er det radio på ipoden touch? Og kan man da kjøpe tilbehør for å få det?

Du trenger denne: Apple iPod Radio Remote eller noe lignende...

Endret av lekang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...