Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folkens, jeg har enda ikke skjønt meg på 2.0 og 1.1.5

Når jeg kobler Touchen med iTunes, kommer det opp melding om at versjon 1.1.5 er tilgjengelig for touchen.

Men hva mener du med når du sier at du har hacka 2.0

Er ikke 2.0 bare for iPhone?

Lenke til kommentar

@ Ibrar: 1.2.0 er selvfølgelig ikke bare for iPhone, men for førstegenarsjons iPhone, iPod Touch (alle modeller) og selvfølgelig iPhone 3G (blir levert med 2.0).

 

Software 1.1.5 som du snakker om har jeg aldri sett eller hørt om, så der lurer jeg.

 

@Ashol: Synkronisering av filmer må velges manuelt at skal skje. Du har sikkert bare valgt at musikk skal synkroniseres.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg vil bare fremheve at jeg VANT en iPod Touch 16GB på skolen siste skoledag! Bare for å skryte, liksom :w00t:

 

Haha... Nå følte jeg meg litt slem! :ermm: Men måtte liksom få sagt det!

 

Jeg er forresten veldig fornøyd med min iPod Touch, og den har blitt en stor utgiftskilde for meg selvom den var gratis! Har blitt litt ekstrautstyr, og vil foreslå gear4 som leverandør. Utrolig bra service, og i tillegg bra utstyr! Kjøpte den nye Duo-speakeren, og den er dritfin! :love:

 

Edit: Mindre skrivefeil grunnet dårlig tastatur!

Endret av hagengutten
Lenke til kommentar
Når jeg jailbreaket 2.0 eller når jeg innstallerte 2.0 gratis?

 

Jailbreake 2.0: http://www.betamagasinet.com/2008/833/guid...ch-20-software/

 

Innstallere 2.0 gratis er bare å finne linken til softwaren (side 185 i denne tråden tror jeg) og så holde ALT eller noe inne når du trykker GJENOPPRETT i iTunes.

 

Svaret på det du EGENTLIG spør om er: Jeg brukte MAC.

 

Takk for svar, er altså bare å vente til den kommer til windows da:)

Lenke til kommentar

Hei folkens.

 

Jeg har kjøpt iPod Touch med 16 GB. Har lagt inn masse musikk, men videoer får jeg ikke inn. .avi filmer funker ikke i iTunes og jeg har lastet ned en del konvert program som skal gjøre den om til .mov, men når jeg gjør det får jeg ikke mer enn 5 minutter av filmen :S

 

Noen som kan hjelpe? Og noen som vet hvor jeg kan laste ned filmer .mov?

 

 

Har btw friends sesonger (på CD) her hjemme. Kan jeg få lagt dem inn på touchen? Hvordan kan jeg gjøre det i såfall?

 

 

Har MacBook Black ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...