Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

er folk generellt fornøyd med lydkvalitet og batterikapasitet på denne her?

står mellom denne og creative zen tror jeg.

syns ipod touch er mye mer tøffere enn zen

Brodern har Zen. Det er en god spiller til prisen, men Touch er så hinsides mye bedre. Bla opp en 1000 lapp ekstra og du får en helt annen brukeropplevelse.

 

Når det gjelder lyden så er jeg godt fornøyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde ikke hatt noe i mot høytalere, bluetooth og et kamera :p

Du hadde ikke hatt noe imot å hatt en iPhone med andre ord :p Skal innrøme att det hadde vert nice, men det må vere en viss forsjell mellom Touch og iPhone.

 

Jeg skal selge iPoden min, og lurer på om jeg kan selge den med 2.0 (som er kjøpt med min itunes konto), eller om jeg må selge den med vanelig 1.1.4, og kunden må selv oppgradere?

Jeg ville gjennopprettet den og selgt den med 2.0.

 

Edit: finnes det en applikasjon i appstore som fungerer som touchpad pro?

Endret av Lawliet
Lenke til kommentar

Er det et kjent problem med at sanger plutselig ikke lager lyd lengre? Har rundt 10 album på min helt nye iPod, alle kjøpt gjennom iTunes, men bare det ene albumet gir lyd når jeg spiller av sangene. De andre sangene spilles av og jeg kan navigere i dem, men det kommer ingen lyd. Det fungerte fint i går. Sangene spilles fint av i iTunes.

 

Virkelig hat at de skal gjøre det så tungvint å overføre musikk mellom iPod og iTunes.

 

EDIT:

Har akuratt fjernet alt og resyncet iPoden, men resultatet er det samme. Spiller bare det ene albumet.

Endret av Superslask
Lenke til kommentar

Gah!

Jeg nedgraderer fra 1.2.0 til 1.1.4. Den trofaste, klassiske og *stabile nok* firmwaren som støtter jailbreaking akkurat nå i dag. Jeg bruker faktisk MSN og IRC en del på iPod-en når jeg er ute på ferie, og jeg har ikke Visa så jeg får ikke betalt/registrert en iTunes Store-bruker... Ser ikke vitsen i å ha 2.0 med mindre noen kommer med en hack som gjør at du kan laste ned ting fra AppStore uten å betale *ond som vanlig*.

Endret av THROBiX
Lenke til kommentar

Hei folkens.

Er ny i denne tråden her.

Men har lest så godt som nesten alle sidene på et par dager.

Jeg kjøpte min Ipod Touch for en uke siden og JB'n samme dag og jeg må si jeg er Jæ.... fornøyd med den.

For de som enda sliter med å Jailbreake 1.1.4 kan følge denne enkle linken på norsk.

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen steder/sider hvor man kan laste ned iPod Touch 2.0 Apps og lempe de rett inn på Touchen via iTunes uten at man må laste de ned fra iTunes? Slik at man kan få de gratis?

 

Og noen som vet hva som har skjedd med Touch Fighter? Jeg finner det ikke i AppStore. Det var det ene spillet jeg faktisk vurderte å kjøpe...

Endret av chberge
Lenke til kommentar
Noen som vet om noen steder/sider hvor man kan laste ned iPod Touch 2.0 Apps og lempe de rett inn på Touchen via iTunes uten at man må laste de ned fra iTunes? Slik at man kan få de gratis?

 

Jeg tviler på at du kan få dem gratis lastet ned til PC-en og så bruke iTunes til å lempe dem over.

Den eneste måten er vel å kjøpe dem i iTunes og så oppdatere touchen.

En annen løsning jeg ikke er sikker på kan være å laste dem ned Gratis??? med Installer og installee dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...