me_andre Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 (endret) Turboneger varmer opp for Marilyn Manson i Spektrum den 18 desember i år. Jeg har biletter alt, dette kommer nok til å bli årets konsert for meg, og det kommer fra en som har vært på Download, Øya og Norwegian Wood i år. For de som ikke har hørt om Marilyn Manson eller ikke visste om dette, dere burde virkelig dra på denne konserten. Gleder meg som faen til å få sett Turbo også. Har ikke fått sett en av konsertene deres ennå. Men har hatt veldig lyst. Endret 6. september 2007 av me_andre
theoriginalAidskake Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Det hadde vært litt fett å se Marilyn Manson, selvom jeg var større fan av de når jeg var yngre.
Snikpellik Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Hadde vært ganske kult å sett Marilyn Manson, ja, Andre... Er ikke så stor fan men har hørt noe og det er absolutt bra. Turboneger er helt konge, skal se dem i dag og så dem som oppvarming før Metallica. Herlig band som får stemningen på topp!
Mojo Pin Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Turboneger varmer opp for Marilyn Manson i Spektrum den 18 desember i år. Jeg har biletter alt, dette kommer nok til å bli årets konsert for meg, og det kommer fra en som har vært på Download, Øya og Norwegian Wood i år. For de som ikke har hørt om Marilyn Manson eller ikke visste om dette, dere burde virkelig dra på denne konserten. Gleder meg som faen til å få sett Turbo også. Har ikke fått sett en av konsertene deres ennå. Men har hatt veldig lyst. 9437299[/snapback] Oi, takk Hadde ikke hørt om Manson fra før av..
jacoP Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Jeg skal, men det er kun for å se Turbo... Liker ikke Manson så godt
Mojo Pin Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Jeg skal, men det er kun for å se Turbo... Liker ikke Manson så godt 9474110[/snapback] Turboneger spiller jo hele tiden over hele landet, til bare halve prisen... Nei, drar jeg, så drar jeg for å se Manson. Hadde vært tøft å sett han live, og følt stemningen han lagde.
jacoP Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 (endret) Jeg skal, men det er kun for å se Turbo... Liker ikke Manson så godt 9474110[/snapback] Turboneger spiller jo hele tiden over hele landet, til bare halve prisen... Nei, drar jeg, så drar jeg for å se Manson. Hadde vært tøft å sett han live, og følt stemningen han lagde. 9476046[/snapback] Hvis du liker Turboneger like godt som jeg gjør får du aldri nok Endret 11. september 2007 av Jokkulf
P-in-P Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Oi, takk Hadde ikke hørt om Manson fra før av.. 9462646[/snapback] :O WTF? Har lyst til å dra, men tror ikke jeg kjenner noen som er fan av han så. Genial artist.
Mojo Pin Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 (endret) Oi, takk Hadde ikke hørt om Manson fra før av.. 9462646[/snapback] :O WTF? Har lyst til å dra, men tror ikke jeg kjenner noen som er fan av han så. Genial artist. 9476717[/snapback] Nei, aldri hørt om han. Hva betyr WTF? Endret 12. september 2007 av Mojo Pin
Zethyr Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 WTF betyr "What The Fuck". Hvis jeg finner passende flybilletter kan jeg kanskje ta turen, har siste eksamen på dagen den 18. Ferdig der til 14.00, dra hjem, pakke ferdig, dra til flyplassen, sjekke inn, fly, sende bagasjen hjemover og dra til byen med tog.. joda, kan gå det.
Mojo Pin Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 WTF betyr "What The Fuck". Hvis jeg finner passende flybilletter kan jeg kanskje ta turen, har siste eksamen på dagen den 18. Ferdig der til 14.00, dra hjem, pakke ferdig, dra til flyplassen, sjekke inn, fly, sende bagasjen hjemover og dra til byen med tog.. joda, kan gå det. 9480004[/snapback] For de som ikke har hørt om Marilyn Manson... Det hele var bare ment som et ironisk innlegg til dette. Trodde folk forsto det
Zethyr Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Haha, jeg leste kun slutten av innlegget over mitt eget jeg
partat12 Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 (endret) Liker Turboneger, men gidder ikke betale 500 spenn for å se dem når jeg har sett dem 7 ganger før + at jeg ikke liker Marilyn Manson. Endret 17. september 2007 av Larse_rn
jacoP Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Liker Turboneger, men gidder ikke betale 500 spenn for å se dem når jeg har sett dem 7 ganger før + at jeg ikke liker Marilyn Manson. 9513935[/snapback] Ok, det er deg. Har selv sett dem ca like mange ganger. Det er mitt eget valg å betale 500 spenn for det. Dessuten får jeg min nye kutte nå om et par uker, og siden jeg ikke er 18 kan jeg ikke se dem på Sentrum Scene. Derfor velger jeg å skeie ut med litt penger for å se Turbo, og vært med venner/jugends som gjør samme valg som meg. Selvfølgelig forstår jeg deg hvis du er over 18, og kan se dem masse. Nå er turneen til Turbo slutt og det kan bli en god stund til jeg ser dem igjen. Jeg har også jobbet mye nå i det siste, så penger er ikke noe problem her i gården. I tillegg fikk en jeg kjenner billettene billigere, så valget var ikke så vanskelig selv om jeg hadde vært villig til å betale 500 spenn hvis det var alternativet.
Megnus Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Hadde vært fryktelig morro å se Manson live, men er det 18-årsgrense?
noodles Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Det er ikkje 18-års grense i Spektrum. Er det vanskeleg å sjekke oslospektrum.no eller billettservice.no?
Megnus Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 nei det er det sikkert ikke, men det er mye lettere å bare vente på et svar fra noen som allerede vet det om det ikke er så viktig for meg å få svar på sekundet
Zeelot Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Ikke 18års grense? dette må jeg få med meg!
Eplefe Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Det hadde vært fett å sett MM live, bare for å ha sett ham. Fyren har jo faktisk tapt seg noe sykt. (Ikke ment som en kritikk av hans artistimage eller noe slikt, han holder på å miste stemmen pga. ødelagt stemmebånd og må etter all sannsynlighet pensjonere seg om få år, sier ryktene). Men så var det det med økonomi, da...
Megnus Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 jeg skal på mansonkonsert Er bare ledig igjen på de bakerste sitteplassene, men det for holde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå