Gå til innhold

Hvorfor er Diamond Card bare i USA?


PsykoRage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i alle dager skulle dette være fett å ha? :dontgetit:

 

For at "im with stupid over here" skal bli våt i trusa? At geek squad deltacharley skal se på deg som en av "hverstegutta"?

 

Nei dette ser jeg overhodet ikke noe poeng med.

 

Å hvis jeg hadde spart meg 20 kroner på en stor pizza på Peppe's ved å vise fram ett slik kort, hadde jeg heller betalt fullpris ja

Lenke til kommentar
Hvorfor i alle dager skulle dette være fett å ha?  :dontgetit:

 

For at "im with stupid over here" skal bli våt i trusa? At geek squad deltacharley skal se på deg som en av "hverstegutta"?

 

Nei dette ser jeg overhodet ikke noe poeng med.

 

Å hvis jeg hadde spart meg 20 kroner på en stor pizza på Peppe's ved å vise fram ett slik kort, hadde jeg heller betalt fullpris ja

9436754[/snapback]

 

 

ÅNEIJJ! Mitt sosiale liv er borte!

...

Lenke til kommentar
Hvorfor i alle dager skulle dette være fett å ha?  :dontgetit:

 

For at "im with stupid over here" skal bli våt i trusa? At geek squad deltacharley skal se på deg som en av "hverstegutta"?

 

Nei dette ser jeg overhodet ikke noe poeng med.

 

Å hvis jeg hadde spart meg 20 kroner på en stor pizza på Peppe's ved å vise fram ett slik kort, hadde jeg heller betalt fullpris ja

9436754[/snapback]

 

 

Det der er bare usakelig, jeg sa ikke at jeg skulle ha det for show off, jeg sa det hadde vært moro å ha.

Lenke til kommentar
Usaklig ?

 

Hvordan kan du si at det er usaklig? Dette er da ett forum hvor det er meningen å kunne si sin mening om hva nettopp jeg syns om ett slikt produkt!

 

Å jeg mener dette er noe #¤"#¤ tull!  :blush:

9470775[/snapback]

 

Du påstår at alle som vil ha det der er geeks, derfor er dette usaklig, det har ingenting med topic å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...